Сідло Ergon SR Allroad Core Pro Men



- Доставка по Києву та Україні
- Безкоштовна доставка від 2000 грн.
- Самовивіз
- Банківський переказ
- Кредитна карта
- Сплата при отриманні
У SR Allroad компанія Ergon створила сідло зі спортивними характеристиками, яке здатне впоратися як з асфальтом, так і з ґрунтовою дорогою з твердим покриттям. Технологія CORE HD®, ідеально адаптована для сучасного шосейного велоспорту, поєднує ергономічний комфорт без шкоди для динамічного задоволення від їзди.
Інноваційна конструкція сідла SR Allroad Core пропонує нові відчуття від їзди: повністю гасяться дорожні удари і вібрації, знімається оніміння в області промежини, значно знижується тиск на сідло, що дозволяє повністю синхронізуватися з велосипедом, який би шлях ви не вибрали.
Щоб вибрати найбільш точне велосипедне сідло, потрібно знати відстань між тазовими ямами, на яких ви сидите. Ці сідничні кістки при посадці повинні підтримувати тіло як опору. Відстань між двома кістками легко визначити індивідуально: по-перше, сидячи на м’якій пластиковій поверхні, а потім вимірюючи відстань між центрами інших вм’ятин.
Купуйте таке сідло, на якому ви сидітимете кістками тазу, а також не тертимете об нього ногами.
ГЕНІАЛЬНИЙ ПРИНЦИП РОБОТИ. Ергономічний сердечник сідла. Конструкція Ergon CORE HD® (з інноваційним матеріалом BASF Infinergy®) поглинає дорожні удари та значно знижує тиск на сідло. Ергономічний сердечник між корпусом сідла та піною сидіння забезпечує спортивне та міцне, але при цьому комфортне відчуття їзди на дорожньому велосипеді.
ІННОВАЦІЙНИЙ МАТЕРІАЛ INFINERGY®. Плавна їзда. Матеріал Infinergy® від BASF також встановлює нові стандарти в галузі гасіння ударів та вібрацій на шосейних велосипедах. Як тільки тиск на сідло слабшає, Ergon CORE HD®, що складається з тисяч частинок піни, миттєво повертається до своєї первісної форми – навіть за тривалого навантаження! Провідні виробники бігового взуття також з великим успіхом використовують цю піну E-TPU по всьому світу.
ІДЕАЛЬНА ФОРМА. Інноваційний ергономічний сердечник для змішаного рельєфу. Ця унікальна конструкція сідла для шосейних велосипедів пропонує абсолютно нові відчуття від їзди: сенсаційно комфортні та спортивні навіть поза дорогами.
ПОВНА АМОРТИЗАЦІЯ. Поглинає удари та вібрації. Ергономічний сердечник ефективно фільтрує вібрації та удари об землю навіть при їзді на всій поверхні сидіння.
ОРТОПЕДИЧНА ПІНА AIRCELL-FOAM. Комфорт та довговічність. Набивка SR Allroad Core Men виконана з ортопедичної піни AirCell. Вона особливо ергономічна для їзди дорожнім велосипедом, але при цьому залишається надзвичайно міцною. Тиск на кісткові структури розподіляється набагато краще за рахунок збільшення сили відскоку, що сприяє розсіюванню вібрацій.
КОРПУС СЕДЛА З ВУГЛІДНОГО КОМПОЗИТУ. Легка ефективність. Корпус SR Allroad Core Pro та SR Allroad Core Pro Carbon виготовлений з вуглецевого композиту. Це робить сідло міцнішим, більш чуйним і довговічним, зберігаючи при цьому близько 10 грамів ваги.
Мінімізація дискомфорту в сідлі. При їзді велосипедом більша частина ваги тіла припадає на невелику поверхню сідла. Якщо вага рівномірно не розподіляється на кісткові структури, то зайве тиск розподіляється на чутливі ділянки м’яких тканин. Рельєфний канал допомагає, але є єдиним важливим чинником.
Для ергономічного розподілу тиску необхідно враховувати співвідношення між відстанню між кістками сидіння та кутом нахилу. Ергономічне велосипедне сідло повинно мати достатню контактну поверхню, але дозволяти стегнам вільно рухатися. Крім того, їзда велосипедом не є статичною. На підйомах велосипедист інтуїтивно зрушується до носа сідла, щоб усунути центр ваги тіла вперед. Під час спуску з гори відбувається зворотне.
Компанія Ergon враховує ці факториі при розробці всіх своїх сідел. Існують спеціальні моделі для певних дисциплін, які розраховані як на любителів, так і на професіоналів. Кожна модель сідла має два варіанти ширини, щоб задовольнити потреби кожного велосипедиста в комфорті.
Чоловіче здоров’я. Команда розробників Ergon провела інтенсивне дослідження на тему чоловічого здоров’я. Вони виявили, що основною причиною скарг при їзді велосипедом є сідло. Часто чоловіки відчувають занадто сильний тиск на область промежини, що призводить до болю, дискомфорту, оніміння та потенційно серйозніших проблем зі здоров’ям у майбутньому. SR Allroad Core Men зменшує тиск завдяки дуже специфічному каналу розвантаження, а також кращому розподілу площі поверхні під кістковими структурами. Завдяки МРТ, КТ-аналізу, безлічі прототипів та тестуванню велосипедистів, ми також ергономічно адаптували наші сідла для шосейних велосипедів у точній відповідності до анатомії та потреб чоловіків.
Більше свободи пересування. У порівнянні з жінками, чоловічий таз, як правило, менш гнучкий. Це означає, що чоловіки сидять на сідлі вертикальніше і більше розподіляють вагу на сидячі кістки. Тому перехідна зона між задньою частиною сідла та носом сідла може бути вузькою (Y-подібною). Це дає ногам більше простору для педалювання.
Відмінності чоловічого та жіночого тазу. На відміну від жіночої анатомії, чоловічі тазові кістки вужчі, а місце з’єднання двох сторін таза спереду розташоване набагато вище. Це призводить до того, що у чоловіків більший тиск розподіляється на сидячі кістки, у той час як у жінок ширша область сидячих і лобкових кісток. При розробці сідла ми врахували цю істотну різницю між чоловічої та жіночої анатомією.
Вірний розмір. Форма та розмір сідла повинні відповідати ширині тазової кістки вершника для максимального комфорту та задоволення. Тазова кістка має унікальну V-подібну форму, і сідло має забезпечувати велику поверхню зіткнення з тазовими кістками та задовольняти вимоги різних положень сидіння. Пропонуються сідла різної ширини, щоб корисна поверхня сідла відповідала унікальній відстані між кістками. Чим більш вперед і агресивніше сидить велосипедист, тим далі вперед кістки сідла стикаються з сідлом.
S/M, M/L
262 мм
139 мм, 152 мм
Мікрофібра
Чорний