Покришка Maxxis Minion DHR II 27.5х2.40WT TPI-60 Foldable 3CT/EXO+/TR
- Доставка по Києву та Україні
- Безкоштовна доставка від 2000 грн.
- Самовивіз
- Банківський переказ
- Кредитна карта
- Сплата при отриманні
Завдяки бічним шипам, запозиченим у легендарної моделі Minion DHF, але розширеним для забезпечення більшої підтримки, DHR II проходить повороти, як ніхто інший. Центральна частина протектора має різноманітні передні кромки для покращення прискорення та прорізу для створення плавного переходу при нахилі велосипеда. Подібні до пелюсток ламелі на центральному протекторі вдавлюються при різкому гальмуванні і допомагають тримати велосипед під контролем.
У парі з передньою шиною Minion DHF ви отримаєте ідеальне поєднання агресивних покришок для трейлу! Minion DHF випускається у варіантах для трейлу, ендуро та даунхілла.
Конструкція Wide Trail (WT) оптимізує розташування та профіль протектора шини на сучасних ширших ободах. Традиційні шини розроблені для старих, вужчих ободів і можуть створювати надто квадратний профіль, що призводить до зниження оптимальних характеристик. Шини WT оптимізовані під внутрішню ширину обода 35 мм, але доведено, що можуть працювати в діапазоні ширини обода 30-35 мм, залежно від переваг велосипедиста.
EXO+ – це шина Maxxis із середнім ступенем захисту від проколів, що підходить для їзди по трасі та для легких електро-велосипедів. Ми починаємо з міцного корпусу щільністю 60 TPI, додаємо наш легендарний захист від проколів EXO на боковинах і завершуємо невеликою бутиловою вставкою вздовж борту. Міцний каркас та матеріал EXO захищають від пошкоджень камінням та корінням, а бутилова вставка захищає шину від затискання та допомагає запобігти пошкодженню обода. Вставки Maxxis EXO Protection для захисту боковини вплетені в каркас шини. Якщо EXO – це вставка в боковину, що забезпечує підвищений захист від порізів, Maxxis EXO+ має такий же захист і додає бутилове посилення в бортах для захисту від затискання. Крім того, EXO+ тепер пропонується тільки на шинах з кроком 60 TPI, які за своєю конструкцією стійкіші до проколів, що робить область під протектором також більш захищеною. Нещодавно компанія Maxxis оновила конструкцію EXO+, що полегшило вибір шини. Нова версія EXO+ ідентифікується за тим же маркуванням EXO+, але без вказівки TPI на боковині шини.
Ще один крок уперед порівняно з подвійними компаундами: Три окремі компаунди укладаються у профіль шини, забезпечуючи індивідуальні, безкомпромісні характеристики.
Якщо ви подивіться на діаграми, то помітите, що структура шарів у всіх варіантах потрійних компаунд практично однакова. Однак загальний рівень жорсткості каучуків різний. Потрійні гумові суміші Maxxis мають жорсткий базовий шар, середньої жорсткості центральний протектор та м’які бічні шипи. Варіанти гуми з маркуванням 3C – MaxxSpeed, MaxxTerra та MaxxGrip – призначені для певних видів їзди. Всі вони поєднують у собі зчеплення в поворотах, стабільність та довговічність.
Незалежно від того, яка дисципліна вибирається – Cross Country, All-Mountain, Trail, Enduro або Downhill, шини 3C спеціально розроблені для конкретного виду катання. Це означає, що для шин XC зазвичай використовують компаунд MaxxSpeed, а для DH – MaxxGrip. MaxxTerra – all-terrain, всепогодний склад, що займає проміжне положення між цими двома.
Найуніверсальніший потрійний компаунд компанії Maxxis, що використовується для крос-кантрі (XC), трейлу, ендуро та даунхіллу. Цей проміжний компаунд забезпечує більше зчеплення, ніж MaxxSpeed, і більшу довговічність, ніж MaxxGrip, і є добрим універсальним компаундом. Завдяки своїм характеристикам він є популярним вибором для передніх шин в XCадних шин в DH та Enduro.
Найбільша відмінність між шарами корду полягає у кількості ниток на дюйм або TPI. У шинах для гірських велосипедів найбільш поширені значення 60 та 120 TPI. Це говорить лише про розмір окремих нейлонових ниток, що становлять шар каркаса шини. Чим більше їх у дюймі, тим тоншими вони мають бути. Чим товщі нитки, тим, з іншого боку, вони жорсткіші. Або, іншими словами: Велосипедні шини з більш низьким TPI більш стійкі до проколів, але вони важчі та жорсткіші. А шини з більш високим TPI більш слухняні, але і більш схильні до проколів і порізів. І в тому, і в іншому випадку можуть вставляти між нитками додатковий захист від проколів.
М’якіша покришка 120 TPI вигідна тільки для крос-кантрі та трейлових велосипедів. Для гірських велосипедів, що зазнають сильніших ударів, таких як даунхілл, фрірайд, ендуро та дерт-джамп (для слоупстайлу або памптреку), часто краще використовувати жорсткіші та міцніші шини 60 TPI.
Покришки з нижчим TPI зазвичай жорсткіший і стабільніший, що дуже важливо для того, щоб шини не складалися при різкому повороті. Те саме справедливо і для великих ударів і нерівної, гострої місцевості. М’якіша шина з високим TPI швидко досягне своєї межі.
Але це ще не все. Зокрема, скільки шарів тканини укладено один на одного. Ми говоримо про одношарові та двошарові шини. Як і слід було очікувати, одношарова тканина податливіша, і менш жорстка, ніж двошарова.
МТБ
Кевларовий
2.4"
61 мм
Безкамерні
Нет
Чорний
Minion DHR II
27.5"