Сідло Ergon SR Allroad Men
- Доставка по Києву та Україні
- Безкоштовна доставка від 2000 грн.
- Самовивіз
- Банківський переказ
- Кредитна карта
- Сплата при отриманні
Сідло Ergon SR Allroad Men це інноваційна модель, розроблена для чоловіків, що забезпечує максимальний комфорт та продуктивність під час тривалих поїздок на шосе або гравійними дорогами. Це перше сідло від ERGON, виготовлене в Європі, що підкреслює його якість та передові технології.
Основні особливості сідла включають широкий виріз в області штанин, що сприяє поліпшенню педалювання за рахунок зменшення тертя, а бічні бічні поверхні, що ковзають, забезпечують більшу свободу рухів. Це дозволяє велосипедисту підтримувати ефективніше обертання педалей навіть на найдовших дистанціях.
Конструкція сідла старанно адаптована під чоловічу анатомію. Спеціальна рельєфна поверхня ефективно знижує тиск на область промежини, що допомагає запобігти онімінню та іншим проблемам, пов’язаним з дискомфортом при тривалому сидінні. Це особливо важливо для спортсменів та любителів, які проводять багато часу у сідлі.
Ergon SR Allroad Men це ідеальний вибір для тих, хто прагне високого рівня комфорту та продуктивності на будь-яких маршрутах, будь то асфальтовані дороги або гравійні стежки.
Щоб вибрати найбільш точне велосипедне сідло, потрібно знати відстань між тазовими ямами, на яких ви сидите. Ці сідничні кістки при посадці повинні підтримувати тіло як опору. Відстань між двома кістками легко визначити індивідуально: по-перше, сидячи на м’якій пластиковій поверхні, а потім вимірюючи відстань між центрами інших вм’ятин.
Купуйте таке сідло, на якому ви сидітимете кістками тазу, а також не тертимете об нього ногами.
Компактна конструкція забезпечує оптимальне поєднання рельєфу поверхні сідла та великої свободи руху на сідлі. Це знімає навантаження з вашого тіла навіть при обертанні педалей на повну потужність.
Підкладка та форма SR Allroad ідеально відповідають вимогам бездоріжжя та гравійних дисциплін, пропонуючи оптимальну прохідність, великий простір для ніг та максимальну продуктивність на будь-якому дорожньому покритті.–
Будь то гладкий асфальт або нерівний гравій – товщина та форма ергономічної ортопедичної піни Comfort Foam ідеально підходять для поглинання ударів та вібрацій без погіршення експлуатаційних характеристик.
На SR Allroad ми відзначили біомеханічну контрольну лінію (лінія BMR) на поверхні сідла. Лінія BMR описує точку, в якій ширина сідла становить 75 мм. Точка контакту сідничних кісток збігається з цією лінією BMR. BMR є важливою контрольною точкою для правильного регулювання висоти сідла, сідла вперед/назад та кута нахилу сідла. Крім того, у нашому Fitting Box Road Expert лінія BMR є важливою контрольною точкою як найточніша точка вимірювання для ідеального регулювання сідла.
SR Allroad повністю зроблений у Європі! Це означає, що ми можемо гарантувати першокласну обробку та матеріали виробництва. Європейське виробництво сприяє скороченню термінів постачання роздрібної мережі, зменшенню відходів, і ми можемо використовувати високорозвинену європейську систему переробки, що добре для навколишнього середовища.
Цілеспрямоване полегшення для кращої продуктивності
Завдяки глибоким ергономічним рельєфним каналам та гендерно-специфічним формам чутливі зони розслаблюються. Оніміння, біль та довгострокові ушкодження запобігаються. Форма корпусу сідла була додатково адаптована до вашого тіла. Наша перевірена ортопедична піна гарантує, що SR Allroad буде щільно налаштований з орієнтованою на продуктивність амортизацією на будь-якій поверхні. Це означає, що ви залишатиметеся в сідлі довше і виступатимемо найкращим чином без оніміння або болю!
Форма сідла SR Allroad розроблена для сучасних геометрій гравійних та оллроудних велосипедів. Легка компактна конструкція з укороченим носом забезпечує максимальну свободу рухів. Вона забезпечує достатню поверхню сідла, щоб уникнути дискомфорту під час їзди, але достатньо місця для ніг, щоб крутити педалі на повну потужність. Поверхня та форма сідла підтримують динамічну посадку та полегшення, особливо при тривалих поїздках.
Команда розробників Ergon провела інтенсивні дослідження на тему чоловічого здоров’я. Вони виявили, що основною причиною скарг при їзді велосипедом є сідло. Частинапро чоловіки відчувають занадто великий тиск на область промежини, що призводить до болю, дискомфорту, оніміння та потенційно серйозніших проблем зі здоров’ям.
Чоловіче сідло SR Allroad знімає цей тиск за допомогою дуже специфічного каналу розвантаження, а також найкращого розподілу площі поверхні під кістковими структурами. Завдяки аналізу МРТ, КТ, безлічі прототипів та тест-райдерів ми ергономічно підлаштували сідло під конкретну анатомію та потреби чоловіків.
У порівнянні з жінками, чоловічий таз, як правило, менш гнучкий. Це означає, що чоловіки сидять у сідлі прямо і більше розподіляють вагу на сідничні кістки. Тому перехідна зона між задньою частиною сідла та носом сідла може бути вузької (Y-подібної форми). Це дає ногам більше місця для педалювання.
На відміну від жіночої анатомії, чоловічі сідничні кістки вужчі, а місце, де сходяться дві сторони таза спереду, знаходиться набагато вище. Це призводить до того, що на чоловічі сідничні кістки розподіляється більший тиск у порівнянні з ширшою областю сідничних кісток та лобкових кісток у жінок. Ми врахували цю суттєву різницю між чоловічою та жіночою анатомією при розробці сідла.
S/M, M/L
Мікрофібра
141 мм, 151 мм
250 мм
Чорний