Сідло Ergon SR Allroad Core Comp Men M/L 262 x 152 мм Black/Grey
- Доставка по Києву та Україні
- Безкоштовна доставка від 2000 грн.
- Самовивіз
- Банківський переказ
- Кредитна карта
- Сплата при отриманні
Представляємо вам сідло Ergon SR Allroad Core Comp Men – ідеальний вибір для активних любителів дорожнього велоспорту! Це унікальне сідло забезпечує прекрасне поєднання спортивної продуктивності та комфорту для довгих прогулянок як асфальтом, так і твердими грунтовими дорогами.
Висока продуктивність: Сідло розроблено спеціально для дорожнього велосипедного спорту, забезпечуючи спортивні характеристики, які стануть у нагоді як досвідченим гонщикам, так і велосипедистам-початківцям.
Технологія CORE HD®: Ергономічний комфорт та динамічне керування велосипедом ідеально поєднуються завдяки застосуванню технології CORE HD®. Ви відчуєте зручність навіть під час довгих подорожей. Конструкція Ergon CORE HD® (з інноваційного матеріалу BASF Infinergy®) поглинає дорожні удари та значно знижує тиск на сидіння. Ергономічна серцевина між корпусом сідла та піною сидіння забезпечує спортивний та міцний, але водночас зручний вигляд шосейного велосипеда.
Амортизація ударів та вібрацій: Інноваційний дизайн сідла SR Allroad Core дозволяє повністю згладжувати удари та вібрації дороги, що підвищує комфорт та зменшує втому під час велопрогулянок.
Комфорт в області перинеуму: Сідло спроектоване з урахуванням зручності та турботи про ваш комфорт. Жодних онімінь в області перинеуму – ви будете насолоджуватися кожною поїздкою.
Зменшення тиску на сідло: Завдяки зниженому навантаженню на сідло, сідло Ergon SR Allroad Core Comp Men дозволить вам максимально насолодитися катанням, не відчуваючи дискомфорту.
Не пропустіть шанс покращити свій велосипедний досвід за допомогою сідла Ergon SR Allroad Core Comp Men. Купуйте прямо зараз і насолоджуйтесь комфортом та продуктивністю на кожній трасі!
Щоб вибрати найбільш точне велосипедне сідло, потрібно знати відстань між тазовими ямами, на яких ви сидите. Ці сідничні кістки при посадці повинні підтримувати тіло як опору. Відстань між двома кістками легко визначити індивідуально: по-перше, сидячи на м’якій пластиковій поверхні, а потім вимірюючи відстань між центрами інших вм’ятин.
Купуйте таке сідло, на якому ви сидітимете кістками тазу, а також не тертимете об нього ногами.
Рельєфний канал: Сідло оснащене специфічним рельєфним каналом, який розвантажує тиск на перинеальну область, що допомагає запобігти хворобливим відчуттям, онімінню та іншим проблемам, пов’язаним із зайвим тиском.
Гарний розподіл площі під сідничними кістками: Сідло Ergon SMC Men забезпечує кращий розподіл площі під сідничними кістками, що сприяє комфорту та запобігає перенесенню тиску на більш чутливі області.
Ергономічна адаптація: Сідло розроблялося з урахуванням результатів досліджень, прототипів та тест-райдерів, щоб максимально адаптуватися до специфічної анатомії та потреб чоловіків.
Мінімізований тиск на передню частину сідла: З урахуванням менш гнучкої чоловічої тазової області, сідло Ergon SMC Men має вузьку форму в передній частині, що забезпечує більш вільне місце для руху ніг та знижує тиск на передню частину сідла.
Використання високоякісних пін: Для підтримки та комфорту сідло використовує високоякісні піни, що сприяє тривалому терміну служби та амортизації під час катання.
Плоска поверхня для свободи руху: З урахуванням більш вертикальної посадки чоловічого тазу, поверхня сідла залишається плоскою та рівною, що забезпечує найкращу свободу руху велосипедиста.
Конструкція Ergon CORE HD ® (з інноваційним матеріалом BASF Infinergy ® ) поглинає удари від дороги та значно знижує тиск на сидіння. Ергономічне ядро між оболонкою сідла та піною сидіння забезпечує спортивне та жорстке, але водночас комфортне відчуття шосейного велосипеда.
Матеріал Infinergy ® від BASF татакож встановлює нові стандарти в області амортизації ударів і вібрацій на шосейних велосипедах. Як тільки тиск на сідло слабшає, Ergon CORE HD ® , що складається з тисяч частинок піни, миттєво повертається до своєї початкової форми навіть при постійному навантаженні! Провідні виробники бігового взуття також з великим успіхом використовують цю піну E-TPU по всьому світу.
Ця унікальна конструкція сідла для шосейних велосипедів дарує нові відчуття від їзди: неймовірно комфортну і в той же час спортивну навіть за межами дороги.
Ергономічний сердечник ефективно гасить вібрації та нерівності землі навіть при їзді по всій поверхні сидіння.
Підкладка SR Allroad Core Men виготовлена з ортопедичної піни AirCell. Вона особливо ергономічна для їзди шосейними дорогами, але при цьому залишається надзвичайно міцною. Тиск кісткових структур розподіляється набагато краще за рахунок збільшення сили відскоку, що сприяє розсіюванню вібрацій.
При їзді велосипедом більшість ваги тіла посідає невелику поверхню сідла. Якщо вага рівномірно не розподіляється на кісткові структури, непотрібний тиск розподіляється на чутливі м’які тканини. Канал для розвантаження допомагає, але не є єдиним важливим фактором.
Для ергономічного розподілу тиску необхідно враховувати кореляцію між відстанню між сідничними кістками та кутом сидіння. Ергономічне велосипедне сідло повинно мати достатню контактну поверхню, але дозволяти стегнам вільно рухатися. Крім того, їзда велосипедом не статична. Піднімаючись у гору, велосипедист інтуїтивно ковзає до носа сідла, щоб усунути центр ваги тіла вперед. Назад відбувається при їзді під гору.
Ergon враховує ці фактори при розробці всіх своїх сідел. Існують спеціальні моделі для певних дисциплін, що підходять як любителям, так і професійним вершникам. У кожній моделі сідла доступні дві ширини, щоб задовольнити потреби кожного вершника в комфорті.
Команда розробників Ergon провела інтенсивні дослідження на тему чоловічого здоров’я. Вони виявили, що основною причиною скарг при їзді велосипедом є сідло. Часто чоловіки відчувають занадто великий тиск на область промежини, що призводить до болю, дискомфорту, оніміння та потенційно серйозніших проблем зі здоров’ям у майбутньому. SR Allroad Core Men знімає цей тиск за допомогою дуже специфічного каналу розвантаження, а також найкращого розподілу площі поверхні під кістковими структурами. За допомогою аналізу МРТ, КТ, безлічі прототипів та тест-райдерів ми також ергономічно адаптували наші шосейні сідла для велосипедів точно до чоловічої анатомії та потреб.
У порівнянні з жінками, чоловічий таз, як правило, менш гнучкий. Це означає, що чоловіки сидять у сідлі прямо і більше розподіляють вагу на сідничні кістки. Тому перехідна зона між задньою частиною сідла та носом сідла може бути вузької (Y-подібної форми). Це дає ногам більше місця для педалювання.
На відміну від жіночої анатомії, чоловічі сідничні кістки вужчі, а місце, де сходяться дві сторони таза спереду, знаходиться набагато вище. Це призводить до того, що на чоловічі сідничні кістки розподіляється більший тиск у порівнянні з ширшою областю сідничних кісток та лобкових кісток у жінок. Ми врахували цю суттєву різницю між чоловічою та жіночою анатомією при розробці сідла.
Форма та розмір сідла повинні відповідати ширині сідничних кісток вершника, щоб забезпечити максимальний комфорт та задоволення. Тазова кістка має унікальну V-подібну форму, а сідло повинне надавати сідничним кісткам велику контактну поверхню з можливістю задоволення потреб різних положень сидіння. Пропонуються різні ширини сідел, щоб корисна поверхня сидіння відповідала унікальній відстані між сідничними кістками вершника. Чим більше вперед і агресивно сидить вершник, тим далі вперед сідничні кістки стикаються з сідлом.
M/L
262 мм
152 мм
Мікрофібра
Чорний