Сідло Ergon SR Allroad Comp Men



- Доставка по Києву та Україні
- Безкоштовна доставка від 2000 грн.
- Самовивіз
- Банківський переказ
- Кредитна карта
- Сплата при отриманні
Сідло Ergon SR Allroad Comp Men створено для тих, хто прагне максимального комфорту під час тривалих та швидких поїздок, будь то шосейні гонки або байкпакінг. Вироблене в Європі, це сідло поєднує передові технології та ергономіку для забезпечення неперевершеного комфорту і продуктивності.
Однією з ключових особливостей є широкий виріз, який у поєднанні з бічними частинами ковзання покращує педалювання, знижуючи тертя та забезпечуючи більш плавні рухи. Це особливо важливо для збереження енергії на довгих дистанціях та мінімізації дискомфорту.
Рельєфна поверхня сідла, адаптована спеціально під чоловічу анатомію, ефективно запобігає оніміння та проблеми, пов’язані з тиском на чутливі зони, що особливо актуально під час тривалих поїздок. Сідло розроблено з урахуванням особливостей чоловічого тіла, щоб унеможливити будь-які незручності і дозволити зосередитися на насолоді їздою.
Ergon SR Allroad Comp Men це ідеальне рішення для райдерів, які цінують комфорт, довговічність та ергономіку під час своїх велоподорожей та змагань.
Щоб вибрати найбільш точне велосипедне сідло, потрібно знати відстань між тазовими ямами, на яких ви сидите. Ці сідничні кістки при посадці повинні підтримувати тіло як опору. Відстань між двома кістками легко визначити індивідуально: по-перше, сидячи на м’якій пластиковій поверхні, а потім вимірюючи відстань між центрами інших вм’ятин.
Купуйте таке сідло, на якому ви сидітимете кістками тазу, а також не тертимете об нього ногами.
Вкладки ORTHOCELL ® – Навіть краще, ніж гель. Новий матеріал OrthoCell ® допоможе вам досягти найкращих результатів без жодних скарг. Ці вставки, які міцніші і легші за гель, забезпечують найкращий розподіл тиску і забезпечують найвищу силу відскоку. Це означає, що вони йдуть за рухами тазу при кожному повороті педалі, але дуже швидко повертаються у вихідне положення.
Здоров’я чоловіка. Команда розробників Ergon поринула в інтенсивні дослідження на тему чоловічого здоров’я. У велоспорті основні скарги походять від сідла. Для чоловіків неправильно підібране сідло може викликати занадто сильний тиск на дуже чутливу область промежини, що може призвести як до тимчасових, так і тривалих проблем зі здоров’ям та дискомфорту. Завдяки широкій розробці та аналізу МРТ та комп’ютерної томографії, численних прототипів та тестових заїздів, був створений для зниження тиску в промежині при одночасному задоволенні потреб гонщика у продуктивності.
Більше свободи пересування. Порівняно з жінками, чоловічий таз має тенденцію бути менш гнучким. Це означає, що чоловіки сидять у сідлі прямо і більше розподіляють свою вагу на сідничні кістки. Тому область переходу між задньою частиною сідла та носом сідла може залишатися вузькою (Y-подібна). Це дає ногам більше місця для педалювання.
Відмінності чоловічого та жіночого тазу. На відміну від жіночої анатомії, сідничні кістки чоловіків вужчі, а місце, де дві сторони тазу сходяться спереду, набагато вище. Це призводить до більшого тиску на сідничні кістки чоловіків у порівнянні з ширшою областю сідничних кісток та лобкових кісток у жінок. Ми взяли до уваги цю суттєву різницю між чоловічою та жіночою анатомією при розробці сідла.
Немає тиску на чутливі зони. Важливим є правильний розподіл тиску. Щоб захистити чутливу область промежини, тиск має бути зміщений на сідничні кістки та частини лобкової дуги – саме так працює рельєфна поверхня чоловічих сідел Ergon. Через те, що чоловічий таз знаходиться у більш вертикальному положенні, ми зберегли поверхню рівною і навіть для максимально можливої свободи рухів. Для підтримки ми використовуємо піни найвищої якості.
Вірний розмір. Форма та розмір сідла повинні відповідати ширині сідничної кістки вершника, щоб забезпечити максимальний комфорт та задоволення. Тазова кістка має унікальну V-подібну форму, а сідло має забезпечувати велику контактну поверхню з сідничними кістками, здатну задовольнити потреби у різних положеннях сидячи. Пропонуються сідла різної ширини, щоб корисна поверхня сидіння відповідала унікальній відстані між сідничними кістками гонщика. Чим більше вперед і агресивно сидить вершник, тим далі сідничні кістки стикаються з сідлом.
S/M, M/L
249 мм
143 мм, 151 мм
Мікрофібра
Чорний