Сідло Ergon SM E-Mountain Core Prime Men



- Доставка по Києву та Україні
- Безкоштовна доставка від 2000 грн.
- Самовивіз
- Банківський переказ
- Кредитна карта
- Сплата при отриманні
Сідло Ergon SM E-Mountain Core Prime Men – це справжнє втілення революційних технологій у світі велосипедних сідел, створене спеціально для чоловіків та розроблене для екстремальних умов катання на гірських стежках з E-MTB. Використовуючи унікальну технологію Ergon Core, це сідло обіцяє максимум комфорту та ефективності на будь-якій місцевості.
Коли справа доходить до тривалих підйомів, сідло стає вашим вірним союзником: виражений задній пандус забезпечує посилення потужності та стійкість при кожному натисканні на педалі. А почуття оніміння тепер залишилося у минулому, адже ергономічна форма гарантує комфорт для проблемної зони чоловіка, підтримуючи циркуляцію та запобігаючи дискомфорту навіть при тривалій їзді.
Турбуєтеся про поперек? Унікальна конструкція Ergon Core піклується про це, дозволяючи сідлу адаптуватися до природних рухів тазу та знижувати навантаження на спину, що робить катання більш вільним та плавним. Це інноваційне сідло дає можливість насолоджуватися кожним кілометром шляху, будь то круті підйоми або стрімкі спуски.
Ласкаво просимо у світ максимального комфорту та високої продуктивності з Ergon SM E-Mountain Core Prime ваші поїздки на E-MTB вийдуть на новий рівень!
Щоб вибрати найбільш точне велосипедне сідло, потрібно знати відстань між тазовими ямами, на яких ви сидите. Ці сідничні кістки при посадці повинні підтримувати тіло як опору. Відстань між двома кістками легко визначити індивідуально: по-перше, сидячи на м’якій пластиковій поверхні, а потім вимірюючи відстань між центрами інших вм’ятин.
Купуйте таке сідло, на якому ви сидітимете кістками тазу, а також не тертимете об нього ногами.
Геніальний принцип роботи. Плаваючий ергономічний сердечник сідла. При обертанні педалей ваша вага постійно зміщується з однієї сідничної кістки на іншу – з найвищим навантаженням на бік педалі, де зосереджена вага вашого тіла та виникає високий тиск. Цей локалізований тиск помітно знижується за рахунок Ergon Core: завдяки підвісній конструкції Core та властивостям високоякісного матеріалу велосипедне сідло може адаптуватися до кожного руху тазу при обертанні педалей – що значно підвищує комфорт.
Енергозберігаюча рампа. Ідеально підтримує на крутих схилах. SM E-Mountain Men значно покращує вашу посадку під час підйомів. Крайно піднімається край в задній частині сідла забезпечує стійку і зусилля, що економить, посадку при підйомі в гору. Ми також розробили передню частину сідла, щоб вона була особливо широкою та зручною, оскільки положення сидіння часто зміщується вперед на дуже крутих ділянках.
ІННОВАЦІЙНИЙ МАТЕРІАЛ INFINERGY®. Плавна їзда. Матеріал Infinergy® від BASF також встановлює нові стандарти в галузі гасіння ударів та вібрацій на шосейних велосипедах. Як тільки тиск на сідло слабшає, Ergon CORE HD®, що складається з тисяч частинок піни, миттєво повертається до своєї первісної форми – навіть за тривалого навантаження! Провідні виробники бігового взуття також з великим успіхом використовують цю піну E-TPU по всьому світу.
Переваги подвійної оболонки – Ergon CORE 3D ® проти стандартного сідла. Революційна конструкція сідла CORE 3D ® з технологією подвійної оболонки виводить комфорт на абсолютно новий рівень. У звичайному сідлі є лише одна оболонка сідла. Ця єдина оболонка несе навантаження велосипедиста і тому має бути дуже жорсткою. З іншого боку, SM E-Mountain Core Prime має дві оболонки. Більшість ваги наїзника підтримується нижньою жорсткою оболонкою. На верхній гнучкій оболонці лежить подушка та поверхня сидіння. Між двома оболонками знаходиться плаваюча ергономічна серцевина з Infinergy ®, яка ізолює удари від дороги, гасить вібрації, підтримує рухи тазу при педалюванні та помітно знімає навантаження з сідничних кісток.
Демпфер з подвійною оболонкою та внутрішнім сердечником. Підтримка, яка слідує за ходом педалей. Нижче представлений вид SM E-Mountain Core Prime, на якому показана вся поверхня сідла – високопродуктивний еластомірний демпфер відокремлює дві оболонки сідла один від одного. Ця конструкція сендвіча з еластичним сердечником дозволяє сідлу більш ергономічно слідувати природним рухам педалювання у всіх трьох напрямках. Нерівності поверхні катання та вібрації ефективно відфільтровуються завдяки Ergon CORE 3D®.
ОРТОПЕДИЧНА ПІНА AIRCELL-FOAM. Комфорт та довговічність. Набивання сідла виконане з ортопедичної піни AirCell. Вона особливо ергономічна для їзди дорожнім велосипедом, але при цьому залишається надзвичайно міцною. Тиск на кісткові структури розподіляється набагато краще за рахунок збільшення сили відскоку, що сприяє розсіюванню вібрацій.
Мінімізація дискомфорту в сідлі. При їзді велосипедом більша частина ваги тіла припадає на невелику поверхню сідла. Якщо вага рівномірно не розподіляється на кісткові структури, то зайве тиск розподіляється на чутливі ділянки м’яких тканин. Рельєфний канал допомагає, але є єдиним важливим чинником.
Для ергономічного розподілу тиску необхідно враховувати співвідношення між відстанню між кістками сидіння та кутом нахилу. Ергономічне велосипедне сідло повинно мати достатню контактну поверхню, але дозволяти стегнам вільно рухатися. Крім того, їзда велосипедом не є статичною. На підйомах велосипедист інтуїтивно зрушується до носа сідла, щоб усунути центр ваги тіла вперед. Під час спуску з гори відбувається зворотне.
Компанія Ergon враховує ці фактори під час розробки всіх своїх сідел. Існують спеціальні моделі для певних дисциплін, які розраховані як на любителів, так і на професіоналів. Кожна модель сідла має два варіанти ширини, щоб задовольнити потреби кожного велосипедиста в комфорті.
Чоловіче здоров’я. Команда розробників Ergon провела інтенсивне дослідження на тему чоловічого здоров’я. Вони виявили, що основною причиною скарг при їзді велосипедом є сідло. Часто чоловіки відчувають занадто сильний тиск на область промежини, що призводить до болю, дискомфорту, оніміння та потенційно серйозніших проблем зі здоров’ям у майбутньому. SR Allroad Core Men зменшує тиск завдяки дуже специфічному каналу розвантаження, а також кращому розподілу площі поверхні під кістковими структурами. Завдяки МРТ, КТ-аналізу, безлічі прототипів та тестуванню велосипедистів, ми також ергономічно адаптували наші сідла для шосейних велосипедів у точній відповідності до анатомії та потреб чоловіків.
Більше свободи пересування. У порівнянні з жінками, чоловічий таз, як правило, менш гнучкий. Це означає, що чоловіки сидять на сідлі вертикальніше і більше розподіляють вагу на сидячі кістки. Тому перехідна зона між задньою частиною сідла та носом сідла може бути вузькою (Y-подібною). Це дає ногам більше простору для педалювання.
Відмінності чоловічого та жіночого тазу. На відміну від жіночої анатомії, чоловічі тазові кістки вужчі, а місце з’єднання двох сторін таза спереду розташоване набагато вище. Це призводить до того, що у чоловіків більший тиск розподіляється на сидячі кістки, у той час як у жінок ширша область сидячих і лобкових кісток. При розробці сідла ми врахували цю істотну різницю між чоловічої та жіночої анатомією.
Вірний розмір. Форма та розмір сідла повинні відповідати ширині тазової кістки вершника для максимального комфорту та задоволення. Тазова кістка має унікальну V-подібну форму, і сідло має забезпечувати велику поверхню зіткнення з тазовими кістками та задовольняти вимоги різних положень сидіння. Пропонуються сідла різної ширини, щоб корисна поверхня сідла відповідала унікальній відстані між кістками. Чим більш вперед і агресивніше сидить велосипедист, тим далі вперед кістки сідла стикаються з сідлом.
S/M
278 мм
147 мм
Мікрофібра
Чорний