Кермо Spank Spike 35 Vibrocore™, 40R
- Доставка по Києву та Україні
- Безкоштовна доставка від 2000 грн.
- Самовивіз
- Банківський переказ
- Кредитна карта
- Сплата при отриманні
Гоночний кермо Spike 35 при довжині 820 мм забезпечує максимальний контроль на швидких та технічних спусках, але при необхідності його можна легко вкоротити до 760 мм. Крім того, він має затискач діаметром 35 мм, що забезпечує більшу жорсткість.
Пінопластовий осердя Vibrocore, відзначений нагородами, забезпечує гасіння вібрації, що доведено на практиці, зменшуючи накачування рук та оніміння кистей. Гнучка з ЧПУ та технологія екстремального поступового звуження (XGT) дозволяють отримати більш легку та тонку стінку. Підвищена міцність та жорсткість у порівнянні зі звичайними кермами з алюмінію. Дробеструминне зміцнення та анодування ще більше збільшують втомну міцність.
VIBROCORE™ – ЦЕ ЗАПАТЕНТУВАНА, БІОРОЗЛАГАНА, КОМПЛЕКСНА ПІНА З ТОЧНО КОНТРОЛЮЄМОЮ ЩІЛЬНІСТЮ.
Введений у кермо Spank Industries, він знижує шкідливі вібрації, які можуть призвести до оніміння та втоми рук (HAVS), а також до накачування рук “arm-pump” (CECS), одночасно збільшуючи загальну жорсткість та втомну довговічність керма.
Будь то безпека, ціна чи екологічність, метал завжди був фаворитом для багатьох маунтінбайкерів. Однак тільки після того, як SPANK Industries представила свою запатентовану технологію Vibrocore™, алюмінієві керма змогли зрівнятися за жорсткістю, комфортом та легкістю з карбоновими кермами. Vibrocore™ додає лише 25-30 г до ваги. Моделі Spank Oozy та Spank Spike довжиною від 760 мм до 800 мм та підйомом від 5 мм до 50 мм – усі переваги технології Vibrocore™ втілені в геометрії керма для трейлу, ендуро та XC, даунхілла, фрірайду та слоупстайлу, і все це за ціною меншою $100.
ПІДВИЩЕНИЙ КОМФОРТ ПРИ КАТАНІЇ. Перевірено лабораторією та райдером і доведено, що воно знижує короткостроковий ефект оніміння та втоми рук (HAVS), а також знижує довгостроковий ризик перекачування рук (CECS).
МІЦНІШЕ, ЖЕСТШЕ, ЛЕГШЕ. Складний сердечник збільшує міцність внутрішніх стінок, що призводить до збільшення втомного ресурсу і підвищення жорсткості керма без шкоди для ваги, оскільки дозволяє нам виробляти керма з більш тонкими стінками.
Під час їзди вібрації передаються через велосипед на наші руки та кисті. Діапазон частот вібрацій при їзді гірським велосипедом становить від 2 Гц до 200 Гц, хоча найпоширеніші частоти вібрацій при їзді гірським велосипедом перебувають у діапазоні від 5 Гц до 50 Гц.
Доведено, що стійкі вібрації в діапазоні від 8 до 50 Гц шкідливі з медичної точки зору та призводять до того, що ми знаємо як оніміння та втому рук (HAVS), а в крайніх випадках – до накачування рук або CECS. Цей шкідливий для здоров’я діапазон від 8 до 50 Гц майже повністю збігається з найпоширенішою частотою, що виникає при їзді гірським велосипедом.
Всі керма служать для гасіння деяких із цих шкідливих вібрацій. Однак усі керма також мають унікальну частоту, на якій вони резонують – тим самим посилюючи шкідливі вібрації. Резонанс зазвичай відбувається у діапазоні від 12 до 25 Гц. Це створює “ідеальний шторм” і найбільший ризик викликати оніміння та втому рук, а також їх накачування.
Мета SPANK – перемістити природну резонансну частоту керма у вищі діапазони, а не зменшити амплітуду коливань. Причина цього двояка. Вищі частоти рідше зустрічаються у велоспорті і менш шкідливі для людського організму. Vibrocore™ – це те, як ми цього досягли, фактично “прибравши резонанс із керма”.
Вигнутий
Гірський
820
35
Алюміній
Чорний