Покришка Maxxis Shorty 27.5х2.40WT TPI-60 Foldable 3CT/EXO/TR
- Доставка по Києву та Україні
- Безкоштовна доставка від 2000 грн.
- Самовивіз
- Банківський переказ
- Кредитна карта
- Сплата при отриманні
Вело покришка Maxxis Shorty 27.5×2.40WT, складна, 3CT/EXO/TR, 60TPI, є абсолютно новою моделлю. Розташування шипів протектора було змінено, щоб покращити зчеплення з мокрою дорогою, характеристики проходження поворотів та здатність позбавлятися від бруду.
Розмір: 27.5×2.40WT – це вказує на діаметр колеса (27.5 дюйма) та ширину покришки (2.40 дюйма). Ці параметри впливають на характеристики велосипеда, такі як стійкість, зчеплення та комфорт при катанні. “WT” означає “широкі поло” (Wide Trail), що має на увазі оптимальні характеристики для широких ободів.
Складна: Це означає, що покришка має складний корд, що робить її більш легкою та зручною для перенесення та заміни на дорозі.
3CT (3C MaxxTerra): Склад 3C MaxxTerra забезпечує краще зчеплення, ніж 3C MaxxSpeed, але забезпечує кращий зношування протектора і менший опір коченню, ніж MaxxGrip, що робить його ідеальним для їзди по бездоріжжю в будь-яких умовах.
EXO Protection: Це стійкий до порізів та стирання матеріал, що додається до боковин багатьох гірських та гравійних шин. Ця тканина щільного плетіння легка та дуже гнучка, що гарантує збереження характеристик шини.
TR (Tubeless Ready): Ця покришка підходить для встановлення без камери (tubeless). Це дозволяє використовувати менший тиск у шинах для кращого зчеплення та комфорту при катанні, а також знижує ризик проколів.
60TPI (плетіння ниток на дюйм): Цей показник означає, що в покришці використовується каркас з 60 нитками на дюйм, що робить покришку міцною та стійкою.
Вело покришка Maxxis Shorty має більш вузьку конструкцію діаметром 2,40 дюйма, що покращує зазор між рамою та вилкою на випадок, якщо Ви потрапили у мокрі та брудні умови, а також знижує вагу.
EXO – це стійкий до порізів та стирання матеріал, що додається до боковин багатьох гірських велосипедів Maxxis та гравійних шин. Ця тканина щільної палітурки легка і дуже гнучка, що гарантує збереження характеристик шини. Виберіть захист EXO для підвищення довговічності при їзді по гравію, крос-кантрі та легкій трасі.
DoubleDown (DD) – це наступний крок у еволюції двошарового каркасу шин для гонок ендуро. Два шари каркаса щільністю 120 TPI, посилені бутиловою вставкою, забезпечують гонщику ендуро підтримку та захист як покришка для швидкісного спуску, але у легшому корпусі.
Безкамерні шини дають водієві безліч переваг: можливість працювати при нижчому тиску повітря, що покращує зчеплення з дорогою; нижчий опір коченню порівняно з камерною шиною; і менше шансів сплющитися, бо немає трубки. Рідкі герметики слід використовувати тільки в таких типах шин: безкамерні трубчасті дорожні і готові безкамерні шини.
Конструкція Wide Trail (WT) оптимізує розташування та профіль протектора шини на сучасних, ширших ободах. Традиційні шини розроблені на основі старих, вужчих дисків і можуть створювати надто квадратний профіль шини, що призводить до неоптимальних характеристик. Шини WT оптимізовані для внутрішньої ширини обода 35 мм, але доведено, що вони працюють у діапазоні внутрішньої ширини обода 30-35 мм, залежно від переваг водія.
Шини Maxxis Wide Trail XC оптимізовані для використання з обідами внутрішньою шириною 30 мм, але добре працюватимуть і на обідах шириною до 25 мм. Maxxis не рекомендує використовувати диски завширшки більше 30 або 25 мм.
Проміжна конфігурація компаунда, яка використовується у деяких гірських шинах. 3C MaxxTerra м’якше і забезпечує більше зчеплення, ніж 3C MaxxSpeed, але забезпечує кращий зношування протектора і менший опір коченню, ніж MaxxGrip.
У 3C MaxxGrip використовуються м’які гумові суміші, що забезпечують чудове зчеплення та повільний відскок, що забезпечує неперевершене зчеплення на спусках.
МТБ
Кевларовий
2.4"
61 мм
Безкамерні
Нет
Чорний
Shorty
27.5"