Покришка Maxxis Minion DHR II 29х2.40WT TPI-60х2 Wire Bikepark/DH/TR
- Доставка по Києву та Україні
- Безкоштовна доставка від 2000 грн.
- Самовивіз
- Банківський переказ
- Кредитна карта
- Сплата при отриманні
Завдяки бічним шипам, запозиченим у легендарної моделі Minion DHF, але розширеним для забезпечення більшої підтримки, DHR II проходить повороти, як ніхто інший. Центральна частина протектора має різноманітні передні кромки для покращення прискорення та прорізу для створення плавного переходу при нахилі велосипеда. Подібні до пелюсток ламелі на центральному протекторі вдавлюються при різкому гальмуванні і допомагають тримати велосипед під контролем.
У парі з передньою шиною Minion DHF ви отримаєте ідеальне поєднання агресивних покришок для трейлу! Minion DHF випускається у варіантах для трейлу, ендуро та даунхілла.
Конструкція Wide Trail (WT) оптимізує розташування та профіль протектора шини на сучасних ширших ободах. Традиційні шини розроблені для старих, вужчих ободів і можуть створювати надто квадратний профіль, що призводить до зниження оптимальних характеристик. Шини WT оптимізовані під внутрішню ширину обода 35 мм, але доведено, що можуть працювати в діапазоні ширини обода 30-35 мм, залежно від переваг велосипедиста.
Як випливає з назви, шини Maxxis з каркасом Downhill призначені для екстремального використання у всіх гравіті дисциплінах – від швидкісного спуску до катання в байк-парках та фрірайді до тривалих поїздок на електро-велосипедах. Покришка Maxxis Downhill складається з двох шарів міцного матеріалу каркасу 60 TPI і великої вставки з каучуку бутилового, що йде від кожного борту до боковини. Бутилова вставка допомагає запобігти затисканню, захищає обід від ударів та забезпечує додаткову стійкість боковини.
У шинах Maxxis Dual Compound використовується більш м’яка та липка гума на бічних гранях та жорсткіша та міцніша гума в центральній частині протектора. Така конструкція 2C забезпечує хороший компроміс між зчепленням у поворотах та швидкістю кочення, що дозволяє отримати чіпкий, але довговічний профіль шини. По суті, в шині 2C чіпка гума і міцна гума, що швидко котиться, знаходяться там, де це необхідно.
Найбільша відмінність між шарами корду полягає у кількості ниток на дюйм, або TPI. У шинах для гірських велосипедів найбільш поширені значення 60 та 120 TPI. Це говорить лише про розмір окремих нейлонових ниток, що становлять шар каркаса шини. Чим більше їх у дюймі, тим тоншими вони мають бути. Чим товщі нитки, тим, з іншого боку, вони жорсткіші. Або, іншими словами: Велосипедні шини з більш низьким TPI більш стійкі до проколів, але вони важчі та жорсткіші. А шини з більш високим TPI більш слухняні, але і більш схильні до проколів і порізів. І в тому, і в іншому випадку можуть вставляти між нитками додатковий захист від проколів.
М’якіша покришка 120 TPI вигідна тільки для крос-кантрі та трейлових велосипедів. Для гірських велосипедів, що зазнають сильніших ударів, таких як даунхілл, фрірайд, ендуро та дерт-джамп (для слоупстайлу або памптреку), часто краще використовувати жорсткіші та міцніші шини 60 TPI.
Покришки з нижчим TPI зазвичай жорсткіший і стабільніший, що дуже важливо для того, щоб шини не складалися при різкому повороті. Те саме справедливо і для великих ударів і нерівної, гострої місцевості. М’якіша шина з високим TPI швидко досягне своєї межі.
Але це ще не все. Зокрема, скільки шарів тканини укладено один на одного. Ми говоримо про одношарові та двошарові шини. Як і слід очікувати, одношарова тканина більш податлива, і менш жорстка, ніж двошарова.
МТБ
Сталевий
2.4"
61 мм
Безкамерні
Нет
Чорний
Minion DHR II
29"