Покришка Maxxis Minion DHR II 26х2.40 TPI-60х2 Wire DH
- Доставка по Києву та Україні
- Безкоштовна доставка від 2000 грн.
- Самовивіз
- Банківський переказ
- Кредитна карта
- Сплата при отриманні
Завдяки бічним шипам, запозиченим у легендарної моделі Minion DHF, але розширеним для забезпечення більшої підтримки, DHR II проходить повороти, як ніхто інший. Центральна частина протектора має рампоподібні передні кромки для покращення прискорення та прорізу для створення плавного переходу при нахилі велосипеда. Подібні до пелюсток ламелі на центральному протекторі вдавлюються при різкому гальмуванні і допомагають тримати велосипед під контролем.
У парі з передньою шиною Minion DHF ви отримаєте ідеальне поєднання агресивних покришок для трейлу! Minion DHF випускається у варіантах для трейлу, ендуро та даунхілла.
Як випливає з назви, шини Maxxis з каркасом Downhill призначені для екстремального використання у всіх гравіті дисциплінах – від швидкісного спуску до катання в байк-парках та фрірайді до тривалих поїздок на електро-велосипедах. Покришка Maxxis Downhill складається з двох шарів міцного матеріалу каркасу 60 TPI і великої вставки з каучуку бутилового, що йде від кожного борту до боковини. Бутилова вставка допомагає запобігти затисканню, захищає обід від ударів та забезпечує додаткову стійкість боковини.
В однокомпонентних (1С) шинах використовується лише одна гумова суміш по всьому протектору. Гума повинна забезпечувати баланс між довговічністю та зчепленням, але не оптимізована ні для того, ні для іншого. Простота виробництва робить їх найдешевшим варіантом. Їх можна зустріти на гірських велосипедах для крос-кантрі, слоупстайлу, памптреку та гравію, але набагато частіше вони використовуються на шосейних велосипедах або на міських велосипедах, де швидкість і довговічність набагато важливіші за зчеплення в поворотах.
Найбільша відмінність між шарами корду полягає у кількості ниток на дюйм або TPI. У шинах для гірських велосипедів найбільш поширені значення 60 та 120 TPI. Це говорить лише про розмір окремих нейлонових ниток, що становлять шар каркаса шини. Чим більше їх у дюймі, тим тоншими вони мають бути. Чим товщі нитки, тим, з іншого боку, вони жорсткіші. Або, іншими словами: Велосипедні шини з більш низьким TPI більш стійкі до проколів, але вони важчі та жорсткіші. А шини з більш високим TPI більш слухняні, але і більш схильні до проколів і порізів. І в тому, і в іншому випадку можуть вставляти між нитками додатковий захист від проколів.
М’якіша покришка 120 TPI вигідна тільки для крос-кантрі та трейлових велосипедів. Для гірських велосипедів, що зазнають сильніших ударів, таких як даунхілл, фрірайд, ендуро та дерт-джамп (для слоупстайлу або памптреку), часто краще використовувати жорсткіші та міцніші шини 60 TPI.
Покришки з нижчим TPI зазвичай жорсткіший і стабільніший, що дуже важливо для того, щоб шини не складалися при різкому повороті. Те саме справедливо і для великих ударів і нерівної, гострої місцевості. М’якіша шина з високим TPI швидко досягне своєї межі.
Але це ще не все. Зокрема, скільки шарів тканини укладено один на одного. Ми говоримо про одношарові та двошарові шини. Як і слід було очікувати, одношарова тканина податливіша, і менш жорстка, ніж двошарова.
МТБ
Сталевий
2.4"
61 мм
Під камери
Нет
Чорний
Minion DHR II
26"