Велопокришка Maxxis Minion DHF 29х2.50WT TPI-60 Foldable 3CT/EXO+/TR
Завдяки малюнку протектора, що вміло балансує між швидкістю кочення, гальмуванням і зчепленням в поворотах, не дивно, що Minion DHF є однією з найпопулярніших шин у гірському велосипеді. Чи катаєтесь ви місцевими стежками або беккантрі, берете участь у гонках ендуро або Кубку світу зі швидкісного спуску – для вас знайдеться специфікація Minion DHF, яка задовольнить ваші потреби.
Особливості:
- Варіанти з одинарним або подвійним компаундом, 3C MaxxTerra, 3C MaxxGrip та Super Tacky.
- Варіанти каркасу EXO, EXO+, DoubleDown (2×120 TPI) або Downhill (2×60 TPI).
- Розміри Wide Trail (WT) оптимізовані для ободів із внутрішньою шириною 35 мм.
- Деякі моделі готові до використання у безкамерному режимі (TR).
- Призначення: Trail, Enduro, Downhill.
- Покриття, що рекомендується: Всі дорожні умови.
- Рекомендована установка: Передній.
- Рейтинг ефективності.
Рейтинг ефективності:
- Накат 3/5.
- Керування в поворотах 3,5/5.
- Тормозне зчеплення 2,5/5.
Характеристики:
- Призначення: Trail, Enduro.
- Діаметр: 29″.
- Ширина: 2,50″ WT.
- Корд: Folding (кевларовий).
- Посилення: EXO+.
- Компаунд: 3C MAXXTERRA.
- TPI: 60.
- ETRTO: 63-622.
- Максимальний тиск: 50 PSI.
- Корд: Складна.
- Спосіб встановлення: Tubeless Ready.
- Сертифікація E-bike: E-25.
- Допустима ширина обода: 30-35 мм.
- Вага: 1163 г.
Технології:
WIDE TRAIL
Конструкція Wide Trail (WT) оптимізує розташування та профіль протектора шини на сучасних ширших ободах. Традиційні шини розроблені для старих, вужчих ободів і можуть створювати надто квадратний профіль, що призводить до зниження оптимальних характеристик. Шини WT оптимізовані під внутрішню ширину обода 35 мм, але доведено, що можуть працювати в діапазоні ширини обода 30-35 мм, залежно від переваг велосипедиста.
EXO+
EXO+ – це шина Maxxis із середнім ступенем захисту від проколів, що підходить для їзди по трасі та для легких електро-велосипедів. Ми починаємо з міцного корпусу щільністю 60 TPI, додаємо наш легендарний захист від проколів EXO на боковинах і завершуємо невеликою бутиловою вставкою вздовж борту. Міцний каркас та матеріал EXO захищають від пошкоджень камінням та корінням, а бутилова вставка захищає шину від затискання та допомагає запобігти пошкодженню обода. Вставки Maxxis EXO Protection для захисту боковини вплетені в каркас шини. Якщо EXO – це вставка в боковину, що забезпечує підвищений захист від порізів, Maxxis EXO+ має такий же захист і додає бутилове посилення в бортах для захисту від затискання. Крім того, EXO+ тепер пропонується тільки на шинах з кроком 60 TPI, які за своєю конструкцією стійкіші до проколів, що робить область під протектором також більш захищеною. Нещодавно компанія Maxxis оновила конструкцію EXO+, що полегшило вибір шини. Нова версія EXO+ ідентифікується за тим же маркуванням EXO+, але без вказівки TPI на боковині шини.
TRIPLE COMPOUNDS (3C)
Ще один крок уперед порівняно з подвійними компаундами: Три окремі компаунди укладаються у профіль шини, забезпечуючи індивідуальні, безкомпромісні характеристики.
Якщо ви подивіться на діаграми, то помітите, що структура шарів у всіх варіантах потрійних компаунд практично однакова. Однак загальний рівень жорсткості каучуків різний. Потрійні гумові суміші Maxxis мають жорсткий базовий шар, середньої жорсткості центральний протектор та м’які бічні шипи. Варіанти гуми з маркуванням 3C – MaxxSpeed, MaxxTerra та MaxxGrip – призначені для певних видів їзди. Всі вони поєднують у собі зчеплення в поворотах, стабільність та довговічність.
Незалежно від того, яка дисципліна вибирається – Cross Country, All-Mountain, Trail, Enduro або Downhill, шини 3C спеціально розроблені для конкретного виду катання. Це означає, що для шин XC зазвичай використовують компаунд MaxxSpeed, а для DH – MaxxGrip. MaxxTerra – all-terrain, всепогодний склад, що займає проміжне положення між цими двома.
3C MAXXTERRA (3CT)
Найуніверсальніший потрійний компаунд компанії Maxxis, що використовується для крос-кантрі (XC), трейлу, ендуро та даунхіллу. Цей проміжний компаунд забезпечує більше зчеплення, ніж MaxxSpeed, і більшу довговічність, ніж MaxxGrip, і є добрим універсальним компаундом. Завдяки своїм характеристикам він є популярним вибором для передніх шин у XC та задніх шин у DH та Enduro.
TPI (ниток на дюйм)
Найбільша відмінність між шарами корду полягає у кількості ниток на дюйм або TPI. У шинах для гірських велосипедів найбільш поширені значення 60 та 120 TPI. Це говорить лише про розмір окремих нейлонових ниток, що становлять шар каркаса шини. Чим більше їх у дюймі, тим тоншими вони мають бути. Чим товщі нитки, тим, з іншого боку, вони жорсткіші. Або, іншими словами: Велосипедні шини з більш низьким TPI більш стійкі до проколів, але вони важчі та жорсткіші. А шини з більш високим TPI більш слухняні, але і більш схильні до проколів і порізів. І в тому, і в іншому випадку можуть вставляти між нитками додатковий захист від проколів.
М’якіша покришка 120 TPI вигідна тільки для крос-кантрі та трейлових велосипедів. Для гірських велосипедів, що зазнають сильніших ударів, таких як даунхілл, фрірайд, ендуро та дерт-джамп (для слоупстайлу або памптреку), часто краще використовувати жорсткіші та міцніші шини 60 TPI.
Покришки з нижчим TPI зазвичай жорсткіший і стабільніший, що дуже важливо для того, щоб шини не складалися при різкому повороті. Те саме справедливо і для великих ударів і нерівної, гострої місцевості. М’якіша шина з високим TPI швидко досягне своєї межі.
Але це ще не все. Зокрема, скільки шарів тканини укладено один на одного. Ми говоримо про одношарові та двошарові шини. Як і слід було очікувати, одношарова тканина податливіша, і менш жорстка, ніж двошарова.