Покришка Maxxis Minion DHF 27.5х2.50 TPI-60х2 Wire ST/DH
- Доставка по Києву та Україні
- Безкоштовна доставка від 2000 грн.
- Самовивіз
- Банківський переказ
- Кредитна карта
- Сплата при отриманні
Завдяки малюнку протектора, що вміло балансує між швидкістю кочення, гальмуванням і зчепленням в поворотах, не дивно, що Minion DHF є однією з найпопулярніших шин у гірському велосипеді. Чи катаєтесь ви місцевими стежками або беккантрі, берете участь у гонках ендуро або Кубку світу зі швидкісного спуску – для вас знайдеться специфікація Minion DHF, яка задовольнить ваші потреби.
Конструкція Wide Trail (WT) оптимізує розташування та профіль протектора шини на сучасних ширших ободах. Традиційні шини розроблені для старих, вужчих ободів і можуть створювати надто квадратний профіль, що призводить до зниження оптимальних характеристик. Шини WT оптимізовані під внутрішню ширину обода 35 мм, але доведено, що можуть працювати в діапазоні ширини обода 30-35 мм, залежно від переваг велосипедиста.
Як випливає з назви, шини Maxxis з каркасом Downhill призначені для екстремального використання у всіх гравіті досциплінах – від швидкісного спуску до катання в байк-парках та фрірайді до тривалих поїздок на електро-велосипедах. Покришка Maxxis Downhill складається з двох шарів міцного матеріалу каркасу 60 TPI і великої вставки з каучуку бутилового, що йде від кожного борту до боковини. Бутилова вставка допомагає запобігти затисканню, захищає обід від ударів та забезпечує додаткову стійкість боковини.
Це однокомпонентний склад (1С), який використовується в деяких шинах Maxxis, в основному для гравіті дисциплін, таких як даунхіл. Він характеризується повільним відскоком та високим зчепленням, надзвичайно м’яким для однокомпонентних складів, що забезпечує необхідне зчеплення для агресивного катання.
Найбільша відмінність між шарами корду полягає у кількості ниток на дюйм або TPI. У шинах для гірських велосипедів найбільш поширені значення 60 та 120 TPI. Це говорить лише про розмір окремих нейлонових ниток, що становлять шар каркаса шини. Чим більше їх у дюймі, тим тоншими вони мають бути. Чим товщі нитки, тим, з іншого боку, вони жорсткіші. Або, іншими словами: Велосипедні шини з більш низьким TPI більш стійкі до проколів, але вони важчі та жорсткіші. А шини з більш високим TPI більш слухняні, але і більш схильні до проколів і порізів. І в тому, і в іншому випадку можуть вставляти між нитками додатковий захист від проколів.
М’якіша покришка 120 TPI вигідна тільки для крос-кантрі та трейлових велосипедів. Для гірських велосипедів, що зазнають сильніших ударів, таких як даунхілл, фрірайд, ендуро та дерт-джамп (для слоупстайлу або памптреку), часто краще використовувати жорсткіші та міцніші шини 60 TPI.
Покришки з нижчим TPI зазвичай жорсткіший і стабільніший, що дуже важливо для того, щоб шини не складалися при різкому повороті. Те саме справедливо і для великих ударів і нерівної, гострої місцевості. М’якіша шина з високим TPI швидко досягне своєї межі.
Але це ще не все. Зокрема, скільки шарів тканини укладено один на одного. Ми говоримо про одношарові та двошарові шини. Як і слід було очікувати, одношарова тканина податливіша, і менш жорстка, ніж двошарова.
МТБ
Сталевий
2.5"
63 мм
Під камери
Нет
Чорний
Minion DHF
27.5"