Покришка Maxxis Ikon 29х2.60 TPI-120 Foldable 3CS/EXO/TR
- Доставка по Києву та Україні
- Безкоштовна доставка від 2000 грн.
- Самовивіз
- Банківський переказ
- Кредитна карта
- Сплата при отриманні
Maxxis Ikon – це універсальна шина для XC, призначена для використання в різних умовах. Завдяки своїй передбачуваній керованості Ikon також є фаворитом серед наших спортсменів, які займаються слоупстайлом.
EXO – це матеріал, стійкий до порізів та стирання, який використовується в боковинах багатьох шин Maxxis для гірських велосипедів та гравійних покришок. Ця тканина щільного плетіння легка та дуже гнучка, що дозволяє не знижувати експлуатаційні характеристики покришки. Додатковий шар щільної тканини як захист боковини – це те, що Maxxis називає своїм захистом від проколів EXO. Він зменшує кількість проколів та пробоїв без зниження еластичності шин з високим TPI, оскільки вплетений у сам каркас. В основному вона використовується на більш легких та м’яких шинах для крос-кантрі та трейлів. Це поєднання переваг одношарових та двошарових покришок в одному корпусі, що забезпечує малу вагу та кращий захист.
Ще один крок уперед у порівнянні з подвійними компаундами: Три окремі компаунди укладаються у профіль шини, забезпечуючи індивідуальні, безкомпромісні характеристики.
Якщо ви подивіться на діаграми, то помітите, що структура шарів у всіх варіантах потрійних компаунд практично однакова. Однак загальний рівень жорсткості каучуків різний. Потрійні гумові суміші Maxxis мають жорсткий базовий шар, середньої жорсткості центральний протектор та м’які бічні шипи. Варіанти гуми з маркуванням 3C – MaxxSpeed, MaxxTerra та MaxxGrip – призначені для певних видів їзди. Всі вони поєднують у собі зчеплення в поворотах, стабільність та довговічність.
Незалежно від того, яка дисципліна вибирається – Cross Country, All-Mountain, Trail, Enduro або Downhill, шини 3C спеціально розроблені для конкретного виду катання. Це означає, що для шин XC зазвичай використовують компаунд MaxxSpeed, а для DH – MaxxGrip. MaxxTerra – all-terrain, всепогодний склад, що займає проміжне положення між цими двома.
Два склади зовнішнього шару спеціально розроблені для зниження опору коченню та оптимізації зносу протектора та зчеплення. 3C MaxxSpeed – найжорсткіший потрійний компаунд від Maxxis, призначений в основному для крос-кантрі (XC), а також для All-Mountain Trail. Ці шини швидко котяться, довго служать, але не мають такого високого зчеплення, як інші гуми 3C. Вони ідеально підходять для гонок XC або їзди гравійними дорогами з твердим покриттям.
Найбільша відмінність між шарами корду полягає у кількості ниток на дюйм або TPI. У шинах для гірських велосипедів найбільш поширені значення 60 та 120 TPI. Це говорить лише про розмір окремих нейлонових ниток, що становлять шар каркаса шини. Чим більше їх у дюймі, тим тоншими вони мають бути. Чим товщі нитки, тим, з іншого боку, вони жорсткіші. Або, іншими словами: Велосипедні шини з більш низьким TPI більш стійкі до проколів, але вони важчі та жорсткіші. А шини з більш високим TPI більш слухняні, але і більш схильні до проколів і порізів. І в тому, і в іншому випадку можуть вставляти між нитками додатковий захист від проколів.
М’якіша покришка 120 TPI вигідна тільки для крос-кантрі та трейлових велосипедів. Для гірських велосипедів, що зазнають сильніших ударів, таких як даунхілл, фрірайд, ендуро та дерт-джамп (для слоупстайлу або памптреку), часто краще використовувати жорсткіші та міцніші шини 60 TPI.
Покришки з нижчим TPI зазвичай жорсткіший і стабільніший, що дуже важливо для того, щоб шини не складалися при різкому повороті. Те саме справедливо і для великих ударів і нерівної, гострої місцевості. М’якіша шина з високим TPI швидко досягне своєї межі.
Але це ще не все. А саме, скільки шарів тканини вул.жено один на одного. Ми говоримо про одношарові та двошарові шини. Як і слід очікувати, одношарова тканина більш податлива, і менш жорстка, ніж двошарова.
МТБ
Кевларовий
2.6"
66 мм
Безкамерні
Нет
Чорний
Ikon
29"