Покришка Maxxis Dissector 29х2.40WT TPI-60 Foldable EXO/TR
- Доставка по Києву та Україні
- Безкоштовна доставка від 2000 грн.
- Самовивіз
- Банківський переказ
- Кредитна карта
- Сплата при отриманні
Розроблений спільно з австралійським гонщиком DH Троєм Броснаном, Dissector прагне мінімізувати опір, зберігаючи контроль над поворотами. Ця нова модель прагне мінімізувати опір, зберігаючи у своїй контроль на поворотах.
Універсальна шина може використовуватися як у парі, так і тільки передня, задня залежно від умов траси.
Виготовлена за технологією Maxxis Dual Compound. Завдяки технології з двох з’єднань гуми: твердий, міцніший центр і м’які боки. Чудове поєднання легкої ваги, зносостійкості та не високої ціни.
Дана покришка призначена для їзди як по сухому твердому ґрунту, так і за вологих умов. Має високу прохідність і чіпкість у поворотах. Dissector WT виготовлена з гуми, що має відмінне поєднання м’якості та зносостійкості.
Покришка Maxxis Dissector WT розрахована на використання без камери (Tubeless Ready).
EXO – це стійкий до порізів та стирання матеріал, що додається до боковин багатьох гірських велосипедів Maxxis та гравійних шин. Ця тканина щільної палітурки легка і дуже гнучка, що гарантує збереження характеристик шини. Виберіть захист EXO для підвищення довговічності при їзді по гравію, крос-кантрі та легкій трасі.
DoubleDown (DD) – це наступний крок у еволюції двошарового каркасу шин для гонок ендуро. Два шари каркаса щільністю 120 TPI, посилені бутиловою вставкою, забезпечують гонщику ендуро підтримку та захист як покришка для швидкісного спуску, але у легшому корпусі.
Безкамерні шини дають водієві безліч переваг: можливість працювати при нижчому тиску повітря, що покращує зчеплення з дорогою; нижчий опір коченню порівняно з камерною шиною; і менше шансів сплющитися, бо немає трубки. Рідкі герметики слід використовувати тільки в таких типах шин: безкамерні трубчасті дорожні і готові безкамерні шини.
Конструкція Wide Trail (WT) оптимізує розташування та профіль протектора шини на сучасних, ширших ободах. Традиційні шини розроблені на основі старих, вужчих дисків і можуть створювати надто квадратний профіль шини, що призводить до неоптимальних характеристик. Шини WT оптимізовані для внутрішньої ширини обода 35 мм, але доведено, що вони працюють у діапазоні внутрішньої ширини обода 30-35 мм, залежно від переваг водія.
Шини Maxxis Wide Trail XC оптимізовані для використання з обідами внутрішньою шириною 30 мм, але добре працюватимуть і на обідах шириною до 25 мм. Maxxis не рекомендує використовувати диски завширшки більше 30 або 25 мм.
Проміжна конфігурація компаунда, яка використовується у деяких гірських шинах. 3C MaxxTerra м’якше і забезпечує більше зчеплення, ніж 3C MaxxSpeed, але забезпечує кращий зношування протектора і менший опір коченню, ніж MaxxGrip.
У 3C MaxxGrip використовуються м’які гумові суміші, що забезпечують чудове зчеплення та повільний відскок, що забезпечує неперевершене зчеплення на спусках.
EXO+ – це варіант захисту від проколів середнього навантаження від Maxxis, що підходить для універсальної їзди бездоріжжям і легких електронних велосипедів. Ми починаємо із міцного корпусу щільністю 60 TPI, додаємо наш легендарний шар захисту від проколів EXO на боковинах та завершуємо невеликою бутиловою вставкою навколо борту. Міцний корпус та матеріал EXO захищають від пошкоджень камінням та корінням, а бутилова вставка захищає шину від затискання та допомагає запобігти пошкодженню обода.
МТБ
Кевларовий
2.4"
61 мм
Безкамерні
Нет
Чорний
Dissector
29"