Покришка Maxxis Aspen 29х2.40WT TPI-120 Foldable EXO/TR
- Доставка по Києву та Україні
- Безкоштовна доставка від 2000 грн.
- Самовивіз
- Банківський переказ
- Кредитна карта
- Сплата при отриманні
Maxxis Aspen – одна з наших найкращих гоночних шин для крос-кантрі. Низька центральна висота протектора дозволяє Aspen швидко котитися, але значні (XC) бічні виступи забезпечують зчеплення на поворотах.
EXO – це матеріал, стійкий до порізів та стирання, який використовується в боковинах багатьох шин Maxxis для гірських велосипедів та гравійних покришок. Ця тканина щільного плетіння легка та дуже гнучка, що дозволяє не знижувати експлуатаційні характеристики покришки. Додатковий шар щільної тканини як захист боковини – це те, що Maxxis називає своїм захистом від проколів EXO. Він зменшує кількість проколів та пробоїв без зниження еластичності шин з високим TPI, оскільки вплетений у сам каркас. В основному вона використовується на більш легких та м’яких шинах для крос-кантрі та трейлів. Це поєднання переваг одношарових та двошарових покришок в одному корпусі, що забезпечує малу вагу та кращий захист.
У шинах Maxxis Dual Compound використовується більш м’яка та липка гума на бічних гранях та жорсткіша та міцніша гума в центральній частині протектора. Така конструкція 2C забезпечує хороший компроміс між зчепленням у поворотах та швидкістю кочення, що дозволяє отримати чіпкий, але довговічний профіль шини. По суті, в шині 2C чіпка гума і міцна гума, що швидко котиться, знаходяться там, де це необхідно.
Два склади зовнішнього шару спеціально розроблені для зниження опору коченню та оптимізації зносу протектора та зчеплення. 3C MaxxSpeed – найжорсткіший потрійний компаунд від Maxxis, призначений в основному для крос-кантрі (XC), а також для All-Mountain Trail. Ці шини швидко котяться, довго служать, але не мають такого високого зчеплення, як інші гуми 3C. Вони ідеально підходять для гонок XC або їзди гравійними дорогами з твердим покриттям.
Найбільша відмінність між шарами корду полягає у кількості ниток на дюйм, або TPI. У шинах для гірських велосипедів найбільш поширені значення 60 та 120 TPI. Це говорить лише про розмір окремих нейлонових ниток, що становлять шар каркаса шини. Чим більше їх у дюймі, тим тоншими вони мають бути. Чим товщі нитки, тим, з іншого боку, вони жорсткіші. Або, іншими словами: Велосипедні шини з більш низьким TPI більш стійкі до проколів, але вони важчі та жорсткіші. А шини з більш високим TPI більш слухняні, але і більш схильні до проколів і порізів. І в тому, і в іншому випадку можуть вставляти між нитками додатковий захист від проколів.
М’якіша покришка 120 TPI вигідна тільки для крос-кантрі та трейлових велосипедів. Для гірських велосипедів, що зазнають сильніших ударів, таких як даунхілл, фрірайд, ендуро та дерт-джамп (для слоупстайлу або памптреку), часто краще використовувати жорсткіші та міцніші шини 60 TPI.
Покришки з нижчим TPI зазвичай жорсткіший і стабільніший, що дуже важливо для того, щоб шини не складалися при різкому повороті. Те саме справедливо і для великих ударів і нерівної, гострої місцевості. М’якіша шина з високим TPI швидко досягне своєї межі.
Але це ще не все. Зокрема, скільки шарів тканини укладено один на одного. Ми говоримо про одношарові та двошарові шини. Як і слід було очікувати, одношарова тканина податливіша, і менш жорстка, ніж двошарова.
МТБ
Кевларовий
2.4"
61 мм
Безкамерні
Нет
Чорний
Aspen
29"