Підсідельний штир Ergon CF Allroad Pro Carbon



- Доставка по Києву та Україні
- Безкоштовна доставка від 2000 грн.
- Самовивіз
- Банківський переказ
- Кредитна карта
- Сплата при отриманні
Унікальний комфорт, легкість та естетично сучасний: підсідельний штир Ergon з листовою пружиною здійснює революцію в комфорті на шосейному велосипеді, вседорожньому та гравійному велосипеді. Нерівні дороги та гравій згладжуються двома листовими пружинами VCLS з вуглецевого волокна, в той час як кут нахилу сідла залишається незмінним завдяки паралельному зміщенню двох листових пружин та плаваючій головці перевороту. Точні та високочутливі налаштовані листові пружини працюють настільки добре, що не впливають на продуктивність велосипеда чи велосипедиста.
Шосейні велосипеди, вседорожні велосипеди та гравійні велосипеди є відносно жорсткими для технічно складного стилю їзди. На нерівних поверхнях вібрації та поштовхи передаються переважно невідфільтрованими через сідло в зону сидіння та поперек. Це призводить до високої напруги та часто до дискомфорту. Крім того, м’язи ще більше напружуються, а тіло швидше втомлюється, що ще більше знижує продуктивність під час тривалих поїздок та перегонів. CF Allroad Pro Carbon ефективно знижує вібрації та удари завдяки своєму певному настроюванню, помітно підвищує комфорт та збільшує задоволення від їзди.
Високо налаштовані листові пружини VCLS працюють разом, щоб пом’якшити відчуття від їзди. Порівняно із звичайними підсідельними штирями з підвіскою, це призводить до більш ефективного та традиційного відчуття їзди.
Реакція листових ресор VCLS дуже чутлива та спортивна. Певна гнучкість допускає максимальний хід листової ресори 20 мм без бічного скручування. Це призводить до видатного поєднання продуктивності та комфорту.
Плаваюча Flip Head гарантує рівний кут нахилу сідла у будь-який час при стисканні завдяки паралельному зміщенню двох листових пружин. Незважаючи на великі переваги щодо комфорту, продуктивність шосейного велосипеда не страждає.
А якщо подорож триватиме трохи довше? Жодних проблем. З CF Allroad Pro Carbon ви можете проїхати всю дистанцію з комфортом. Ваше становище в сідлі ідеальне, зниження поштовхів та вібрацій зменшує втому, ви залишаєтеся свіжішими та можете повністю зосередитися на дорозі попереду.
Дві гнучкі листові пружини VCLS виготовлені із високоякісних композитів із вуглецевого волокна. Така конструкція зменшує удари від дороги та поглинає вібрації. Це призводить до зниження загальної втоми і ви можете продовжувати натискати на педалі. VCLS означає “Vertical Comfort Lateral Stiffness” (вертикальне демпфування, бічна крутильна жорсткість).
Щоб максимально збільшити налаштування положення сідла, Flip Head підсідельного штиря можна легко обертати. Це дає CF Allroad Pro Carbon надзвичайно широкий діапазон регулювання для оптимального положення сідла вперед/назад
Навіть ті гонщики, які звертають увагу на кожен грам, будуть задоволені CF Allroad Pro Carbon. Вагу всього 240 грамів — розробники Ergon не економили на особливостях конструкції, але вони безперечно економили на загальній вазі.
Преміальні компоненти велосипеда повинні бути надійними та функціонувати так, щоб вам не довелося турбуватися про них після встановлення. Ergon CF Allroad Pro Carbon робить саме це і абсолютно не потребує обслуговування.
Ніхто не повинен відмовлятися від видатного комфорту та переваг підсідельного штиря Ergon CF Allroad Pro Carbon. Для тих, хто віддає перевагу сідлу з овальними карбоновими напрямними 7×9 на своєму шосейному, вседорожньому або гравійному велосипеді, ми пропонуємо комплект Flip Head. Цей комплект затискачів для вторинного ринку сумісний із карбоновими напрямними 7×9, які можна знайти на моделях сідел різних виробників.
Використовувати только до при їзді в умовах 1 і 2 за стандартом ASTM F2043 (при використанні в умовах 1 йдеться про «звичайні бруковані поверхні», а при використанні в умовах 2 — про «грунтові і гравійні дороги і стежки з помірними ухилами… з перепадами, обмеженими 15 см або 6 дюймами»).до при їзді в умовах 1 і 2 за стандартом ASTM F2043 (при використанні в умовах 1 йдеться про «звичайні бруковані поверхні», а при використанні в умовах 2 — про «грунтові і гравійні дороги і стежки з помірними ухилами… з перепадами, обмеженими 15 см або 6 дюймами»).
27.2 мм
345 мм
Дво-болтове
Карбон
Чорний