Обідна стрічка Peaty’s Tubeless Rim Tape, 9 метрів
Розроблена професійними гонщиками, механіками та вченими обідня стрічка Peaty’s Rim Tape виготовлена з двошарової плівки високої міцності. Унікальні срібні логотипи, нанесені холодною фольгою, затиснуті між двома шарами плівки, що забезпечує довговічність покриття преміум-класу.
Стрічка, загрунтована спеціальним клеєм, утворює міцне повітронепроникне з’єднання з ободом, але при видаленні практично не залишає за собою бруду!
Оптимальний ступінь розтягування та великий жорсткий сердечник, придатний для вторинної переробки, дозволяють стрічці натягуватися, щільно прилягаючи до обода та забезпечуючи краще прилягання.
Прозорий дизайн швидко і просто знайти отвір проколу. Просто піднесіть обід до світла, і прозора поверхня стрічки висвітлить шлях.
До комплекту входять:
Тканини для ідеального прилягання (5 шт. на рулон довжиною 9 м і 28 шт. на рулон довжиною 50 м).
Стрічка поставляється в рулонах довжиною 9 і 50 метрів у чотирьох варіантах ширини: 21 мм, 25 мм, 30 мм та 35 мм.
Приблизна витрата. Один рулон завдовжки 9 метрів покриває:
5 ободів 26″
4 ободи 27,5″
4 ободи 29″
4 ободи 700c
Рекомендація щодо використання:
Зніміть шину та стару стрічку з обода.
Ретельно очистіть та знежиріть обід, переконайтеся, що обід повністю висох перед застосуванням.
Почавши з двох спиць за отвором ніпеля, щільно притисніть стрічку до центру обода і розгладьте її до країв, видаляючи все захоплене повітря.
Поверніть стрічку навколо обода, зберігаючи натяг стрічки, завершивши двома отворами для спиць по отвору ніпеля.
Перевірте, чи немає захопленого повітря під стрічкою обода – виштовхніть бульбашки повітря в отвір спиці, щоб видалити їх.
Зафіксуйте кінець стрічки смужкою оздоблювальною стрічкою, яка призначена для запобігання відшаровуванню.
Використовуйте невелику шпильку, щоб проткнути стрічку в центрі отвору ніпеля.
Зніміть пилозахисний ковпачок, стопорне кільце та кільце ущільнювача, потім проштовхніть шток ніпеля через отвір ніпеля.
Знову надягніть кільце ущільнювача і щільно закріпіть стопорне кільце вручну, стежачи за відсутністю повітряних зазорів.