Обмотка керма PRO Sport Control Team EVA, гірчична
Обмотка керма PRO Sport Control Team – це якісна, еластична, легка стрічка для керма та лежака шосейного велосипеда. Командна версія універсальної стрічки керма Sport Control поставляється із тисненим логотипом PRO. Стрічка PRO Sport Team завтовшки 3мм з матеріалу EVA з гелієвим шаром, забезпечать вас чудовою амортизацією.
Обмотка PRO забезпечує максимальним комфортним та чіпким хватом рук, у будь-яких умовах. Вона так само добре миється. На звороті стрічки, нанесений Smart Silicone – шар силікону. Це зроблено для якісного утримання стрічки на кермі, а також для можливості легко перемотати обмотку за необхідності. Дуже комфортна обмотка, яка зменшить загальну втому велосипедиста на довгих дистанціях.
PRO виготовляє обмотку керма для своїх професійних велосипедистів, тому обмотка керма найкраще відповідає потребам багатьох гонщиків. Відповідно до галузевих стандартів та найкращих у галузі матеріалів та з використанням сучасного обладнання, PRO значно виріс! Все це завдяки розробці нових продуктів з високим рівнем якості за доступною ціною.
Особливості:
Клейке покриття Smart Silicon на звороті для легкого знімання та перемотування.
Товста стрічка з додатковим шаром гелю для максимального комфорту.
Легка та приємна на дотик.
Використовуються командами SKY та FDJ.FR.
Пробки керма та кінцева обмотка в комплекті.
Характеристики:
Призначення: кермо Road, Gravel, Cyclocross.
Товщина: 3 мм.
Ширина: 30 мм.
Довжина: 2000 мм.
Матеріал: EVA, гель.
У комплекті: фінішна стрічка (2 шт), замки (2 шт).
Вага: 130 г.
Для чого потрібна обмотка для керма?
Забезпечує кращий хват керма за рахунок покращення зчеплення пензля з поверхнею та збільшення діаметра керма.
Обмотка створює комфортний температурний режим для кистей рук
Обмотка також частково гасить дрібні удари, що припадають на кисті рук від переднього колеса
Красива, підібрана в тон велосипеду обмотка, є його окрасою
Перед початком потрібно:
Прибрати ручки на велосипеді і, якщо була стара намотування демонтувати її. Залишки клею або ручки необхідно прибрати, перед намотуванням ручка повинна бути ідеально чистою і не мати шорсткості
Тросики трансмісії та гальм слід зафіксувати в одному положенні, для цього можна застосувати стрічку меншого розміру, ніж сама намотування
Під гальмівні ручки встановити ущільнювач, інакше намотування в місці гальма буде неякісним і мати зовнішній дефект, який може бути не зручний при їзді
Ліву сторону керма слід обмотувати за годинниковою стрілкою, а праву навпаки. Закріпивши стрічку таким чином вона буде якіснішою. Маток, який здійснюють у першу чергу, повинен бути зроблений без нахилу, а тільки потім можна трохи відкланятися
Якщо стрічка закінчилася в середині керма і не дійшла до закінчення, її слід зафіксувати дрібною стрічкою або скотчем, а потім знову почати обмотку
Після обмотки слід прибрати тримачі гальм і протерти ганчіркою всю намотування, щоб зняти сторонні предмети та забруднення.