Підійдуть для звичайного катання, поїздок по місту і подорожей на тривалі відстані.
Велосипед Merida швидкий, надійний, легкий і універсальний.
Інженери Merida підготували нам сюрприз – ще більш комфортний, ще більш прохідний One-Twenty, відмінною особливістю якого є колеса, задні – Maxxis Minion DHR II і передні – Maxxis Dissector 29 дюйма.
Модель One-Twenty 7000 зібрана на карбоновій рамі з красивою формою. Трансмісія Shimano XT-попереду на одну зірку 32, задня касета 10-51.
Характеристики:
Розмір коліс 29 дюйма.
Карбонова рама.
Обладнання-Shimano.
Дискові гідравлічні гальма Shimano XT, 4 piston.
Особливість:
ЗАТЯГУВАННЯ БЕЗ ПРОСЛИЗАНЬ
Деякі Болти підвіски затягуються за допомогою ключа TORX 30, тільки з одного боку, без побоювання, що відповідна частина провернеться або отримає пошкодження.
ПІДВІСКА FLOAT LINK
Нижнє кріплення амортизатора рухається разом з усією системою підвіски, забезпечуючи “плюшевість” і ефективність педалювання.
Наші інженери змогли точно розрахувати параметри важеля підвіски і її прогресію, зробивши систему Float Link дуже чутливою, з відмінною підтримкою в середині, що дає відчуття набагато більшого ходу, ніж позначені, в назві моделі.
Підвіска Float Link дає відчуття нескінченності ходу, при цьому залишаючись повністю контрольованою на підйомі.
КРІПЛЕННЯ TRUNNION
Кріплення амортизатора за принципом цапфи дало розробникам більше свободи у використанні амортизатора з невеликим розміром по осях, але зі збільшеним ходом.
Разом з підшипниками у верхніх осях кріплення, це призвело до збільшення чутливості амортизатора і можливості ідеальної настройки загальної продуктивності підвіски.
ПІДСІДЕЛЬНИЙ ШТИР STEALTH
Регульований підсідельний штир дозволяє власнику зменшити висоту сідла, коли спуск стає крутіше, забезпечуючи більше місця для маневру і контролю байка.
Підсідельні штирі типу Stealth мають внутрішню проводку кабелю і рукоятку управління на кермі: чисті лінії і проста настройка висоти сідла “на ходу”.
СУЧАСНА ТРЕЙЛОВА ГЕОМЕТРІЯ
Маючи в основі вже перевірену універсальну геометрію попереднього покоління ONE-TWENTY, нова модель отримала занижений стендовер, що забезпечує більше простору для маневру.
Кут рульової колонки став більш завалений, довжина нижніх пір’я скоротилася на 10 міліметрів, зробивши байк більш моторним і створивши ідеальний компроміс між їздою в гору і трейловим спуском.
Купити Велосипед 29″ Merida One-Twenty 7000 2021 за хорошою ціною в нашому інтернет-магазині.
Геометрія
Розмір рами
S
M
L
XL
Розміри покришок
29″
29″
29″
29″
Розмір рами (сантиметр)
40
44
48
52
St Підсідельна труба Mm
400
440
480
520
Tt Верхня труба Mm
572
592
614
637
CS Довжина пір’я Mm
435
435
435
435
Hta Кут рульової колонки Гр
67.3
67.3
67.3
67.3
Sta Кут підсідельної труби Гр
75.5
75.5
75.5
75.5
BD Провис каретки Mm
40
40
40
40
Ht Висота рульового стакана Mm
95
95
105
115
Fl Довжина вилки Mm
541
541
541
541
R Річ Mm
415
435
455
475
S Стак
607
607
616
626
WB Колісна база Mm
1141
1160.7
1185
1208
Sh Стендовер Mm
703
718
745
770
Зріст См
159 – 168
169 – 177
178 – 185
186 – 198
Технології Merida One-Twenty 7000:
X-TAPER HEADTUBE
Конічна рульова труба с верхнім діаметром 1 1/8″ та нижнім діаметром 1 1/4″ або 1 1/2″, що забезпечує оптимальну жорсткість для чіткого керування.
ВНУТРІШНЯ ПРОВОДКА КАБЕЛІВ
Внутрішня проводка кабелів забезпечує захист від бруду і більш лаконічний зовнішній вигляд велосипеда.
АЛЮМІНІЙ PROLITE 66 З ПОТРІЙНИМ БАТТИНГОМ
Висококласний алюміній 6066 дуже легкий і міцний. Завдяки технологіям потрійного баттінгу та гідроформування Merida виробляє алюмінієві труби складної форми для найкращого співвідношення жорсткості рами до її ваги.
ЗГЛАДЖЕНІ ЗВАРЮВАЛЬНІ ШВИ
Згладженні зварювальні шви, для більш естетичного зовнішнього вигляду рами.
ОТВІР В НИЖНІЙ ТРУБІ
Надає можливість вільного переміщення внутрішніх кабелів та гідроліній у нижній трубі для легкого доступу при сервісному обслуговуванні.
SMART ENTRY
Жорстка фіксація кабелів внутрішньої проводки для запобігання брязканню під час їзди. Вхід кабелів сумісний з усіма сучасними гідравлічними гальмами та системою Di2.
DI2 READY
Велосипеди/рами з наклейкою ‘Di2 Ready’ готові для встановлення компонентів Di2.
СИСТЕМА ПІДВІСКИ FLOAT LINK
Нижне кріплення заднього амортизатора рухається разом з амортизатором для більшої чутливості підвіски. Інженери Merida точно прорахували коефіцієнт передачі та прогресію, даючи змогу ‘Float Link’ забезпечити відчуття бездонності, та більший хіду підвіски, ніж вказано у назві моделі.
NON-SLIP TIGHTENING
Болти на TORX 30 тільки з одного боку. Вони дозволяють надійно зафіксувати елементи підвіски без ризику ковзання з іншого боку.
NANO MATRIX CARBON
Додавання наночастинок в смолу, що з’єднує вуглеволокно, збільшує механічну жорсткість рами та її ударну стійкість на 40%.
AWS
Використання надувних внутрішніх форм при виробництві карбонових конструкцій забезпечує гладкість внутрішньої поверхні та зменшує вагу.