Латки Schwalbe для камер, самоклеючі (6шт)
- Доставка по Києву та Україні
- Безкоштовна доставка від 2000 грн.
- Самовивіз
- Банківський переказ
- Кредитна карта
- Сплата при отриманні
Самоклеючі латки для камер дуже зручні у використанні, особливо під час велопоїздок – немає необхідності возити із собою ще й клей.
Латки стійкі, вони залишаються дома при високому і низькому тиску в шинах. Упаковані у компактну легку коробку.
1. Знайдіть прокол. Щоб знайти причину проколу, перевірте покришку на всьому протязі починаючи від ніпеля. Видаліть будь-які помічені уламки скла або камінчики. Навіть якщо ви виявили можливу причину проколу, перевірте покришку до кінця.
2. Зніміть камеру. Спустіть повітря. Проштовхніть ніпель у шину. Якщо на ніпелі є кільце – викрутіть його та збережіть у надійному місці. З протилежного до ніпеля боку колеса проштовхніть бортування під борт покришки приблизно на 5 см. Проробіть те саме з іншими бортуваннями. Натягніть найближче до вас бортування, щоб борт покришки піднявся над краєм обода. Піднімаючи борт покришки рештою борту, досягайте щоб він повністю зісковзнув з обода. Вийміть камеру. Зніміть повністю покришку з обода – за винятком найтужніших, більшість покришок можна зняти руками.
3. Накачайте камеру. Накачайте покришку і спробуйте визначити місце витоку повітря. Я зазвичай намагаюся знайти місце проколу губами. Якщо вам так і не вдалося знайти отвір, спробуйте знову накачати камеру і покладіть її в миску з водою. Тепер місце проколу легко помітити по бульбашках повітря, що виходять. Перш ніж приступати до наступного кроку, дайте камері висохнути.
4. Підготуйте камеру. Виберіть латку потрібного розміру. У разі сумнівів — із двох латок завжди вибирайте велику латку. Перед тим як заклеїти камеру, обов’язково додайте шорсткість поверхні камери навколо отвору. Не повинно залишитися жодної глянсової ділянки. Капніть одну краплю клею і розітріть тонким шаром в радіусі 2 см навколо отвору. Дочекайтеся поки клей висохне. Аналогічно нанесіть другий тонкий шар клею. Ще раз дайте клею висохнути – він має стати матовим, а не блискучим.
5. Прикріпіть латку. Небагато накачайте камеру, щоб краще побачити місце проколу. Зніміть із латки фольгу і сильно притисніть її до камери. Щоб камера не приклеїлася до покришки, посипте заклеєне місце крейдою, тальком або пилом.
6. Перевірте шину всередині. Перед встановленням камери двічі перевірте покришку всередині, щоб визначити причину проколу. Одного разу після їзди дорогою вздовж річки, засіяної колючками від живоплоту, я знайшов близько десятка колючок! Зіставивши камеру та покришку можна знайти місце проколу. Ретельно пройдіть кінчиками пальців з внутрішньої сторони покришки, щоб знайти предмети, якими був викликаний прокол, і видаліть їх.
7. Встановіть шину. Після ремонту камери та перевірки покришки на скло, колючки або інші гострі уламки встановіть один борт покришки на обід. Трохи накачайте камеру, встановіть її в обід. Просуньте ніпель у призначений для нього отвір. Починаючи з боку обода протилежним ніпелем, великими пальцями загорніть борт покришки (частина покришки, що безпосередньо контактує з ободом) над ободом. Пройдіться аналогічним чином по всьому колесу, залишивши невстановленим лише невелику ділянку покришки. Великими пальцями обережно встановіть ділянку борту покришки, що залишилася.
8. Проведіть остаточну перевірку. Перевірте, чи камера не затиснута між ободом та бортом шини. Накачайте покришку до такого стану, коли вона ще м’яка, але зберігає свою форму. Переконайтеся, що кругова мітка покришки йде рівномірно протягом усього обода. Якщо ні, то вам доведеться трохи спустити камеру і вирівняти всі виступаючі місця, щоб борт йшов рівномірно. Накачайте покришку до рекомендованого тиску і ще раз перевірте, що борт покришки сидить рівномірно і покришка ніде не випучує з обода. Нарешті перевірте, що при обертанні колеса протектор рухається прямо. Якщо ні, потрібно спустити покришку і повторити даний етап.
Латки для камер