Велосипед 28″ Cyclone GSX 2023
- Доставка по Києву та Україні
- Безкоштовна доставка від 2000 грн.
- Самовивіз
- Банківський переказ
- Кредитна карта
- Сплата при отриманні
Це гравійний велосипед зі збалансованою геометрією, продуманими функціями та високоякісними деталями. CYCLONE GSX готовий до пригод, будь то поїздка асфальтом або підкорення серйозних гравійних маршрутів. Простий, стильний і здатний багато на що.
Конструкція рами та вилки розроблені спеціально для дискових гальм та мають внутрішню прокладку тросів, тим самим надаючи елегантного вигляду.
Ідеальне поєднання легкої алюмінієвої рами, безлічі точок кріплення і карбонової вилки вібрації, що гасить. Успішний вхід у світ гравійного велосипеда!
Абсолютно новий GSX має легку алюмінієву раму з оновленою гравійною геометрією та повністю карбоновою вилкою. Збалансоване положення при їзді дає вам ідеальне поєднання комфорту, керованості та швидкості.
Група 2×10 від Shimano GRX і високоякісні алюмінієві колеса, на гравійних покришках WTB Resolute, у поєднанні зі зручним сідлом Selle Italia роблять GSX ідеальним вибором для поїздок на далекі відстані або для комфортних пересування по звичних місцях.
Повністю карбонова вилка з конусним штоком та 15х100 наскрізною віссю забезпечує легку, зручну та точну керованість передньої частини велосипеда. А внутрішнє проведення троса додає естетики в дизайні.
Ми оснастили CYCLONE GSX дисковими гідравлічними гальмами Shimano GRX BR-RX400 – гарантією безпечного контрольованого гальмування навіть у поганих умовах та на пересіченій місцевості.
Наш новенький GSX має достатню кількість бонок для кріплення різних аксесуарів. Дозволяє встановити захисні крила, фляги чи велосипедні сумки.
Стандарт THRU 12×142, який “обов’язковий” для сучасних велосипедів. Наскрізна вісь забезпечує ще жорсткіший задній трикутник і гарантує покращену передачу та розподіл зусилля.
Купити Велосипед 28″ Cyclone GSX 2023 у хорошій ціні в нашому інтернет-магазині.
Розмір рами | S (52см) | M (54см) | L (56см) |
1 – Довжина верхньої труби (по горизонталі) ETT | 520 мм | 540 мм | 560 мм |
2 – Підсідельна труба ST | 430 мм | 470 мм | 500 мм |
3 – Кут підсідельної труби | 74° | 74° | 74° |
4 – Висота кермової склянки | 140 мм | 155 мм | 175 мм |
5 – Кут кермовий | 71° | 71° | 71° |
6 – Винос вилки (офсет) | 50 мм | 50 мм | 50 мм |
7 – Довжина нижніх перів | 430 мм | 430 мм | 430 мм |
8 – Провис каретки | 80 мм | 80 мм | 80 мм |
9 – База (довга по осях) | 1029.6 мм | 1040 мм | 1055 мм |
10 – Підсідельна труба (зовнішній діаметр) | 31.8 мм | 31.8 мм | 31.8 мм |
11 – Підсідельний штир | 27.2 мм | 27.2 мм | 27.2 мм |
12 – Standover | 570 мм | 600 мм | 620 мм |
13 – Reach | 380 мм | 405 мм | 435 мм |
Розмір рами | S (52 см) | M (54 см) | L (56 см) | ХL (58 см) |
Зріст, см | 157 – 167 | 167 – 177 | 177 – 187 | 187 – 197 |
Діаметр коліс | 28″ | 28″ | 28″ | 28″ |
Gsx
2023
Темно-синій
1 рік на обладнання, 3 роки на раму
до 115 кг
М, XL
Алюміній 6061, подвійна обварка + полірування швів, подвійний баттинг, оновлена геометрія, Конусна рульова, внутрішня проводка всіх ліній, Задня втулка під 12х142мм, нові дропаути 3DF
Алюміній 6061
Ригідна (жорстка), Карбонова
Карбон, виготовлена з високоякісного японського волокна TORAYCA®, конусний шток, алюмінієва вставна вісь 15х100, внутрішня проводка гідролінії
Рігід
Гравійні
Без амортизації
28"
DR30, безкамерний профіль, 28 спиць
WTB Resolute 700C (42 мм), можливо використовувати безкамерно
Касетна
DH906TR, 2 промпідшипники
алюмінієва вісь, алюмінієвий барабан, 6 собачок, 4 промпідшипники
Prowheel RPL-521-F-TT, довжина шатуна 175 мм, 30-46T
Shimano GRX FD-RX400
Shimano GRX RD-RX400, 10 швидкостей
Shimano CS-HG50, зірки 11-36, 10 швидкостей
Prowheel BSA
KMC X10
VP-536
Shimano GRX ST-RX400, 2/10 швидкостей
20 (2х10)
Дискові гідравлічні
Shimano GRX BR-RX400
Алюміній, Діаметр 31.8 мм, ширина 440 мм
UNO, алюміній, Діаметр 31.8 мм, Довжина 70/90 мм
Selle Royal
Алюміній 27.2 мм, довжина: 350 мм
160 мм, Shimano SM-RT66-S
Купляв велосипед в листопаді минулого року, відкатав більше 2тис кілометрів, висновки наступні: 1. Якщо катати по асфальту краще покришки замінити на вужчі приблизно 38мм бажано скікові із зацепними шипами чи напівсліки, на гравію і по нашим дорогам стокові покришки норм, але накату всеж таки невистачає. 2.Трансмісія поки в нормі стараюся доглядати за нею 3.Сідло на довгі покатухи поки норм але думаю скоро зроблю заміну. 4.Перемикання передач влаштовує, пару зарів робив підналаштування 5. З гальмами все в нормі даже недивився до них (катаю неагресивно переважно по дорожньому полотні) 6. Ставив покришки 32, 35 мм (сліки) на трансмісії 46х11 максимум по прямій можливо тримати +- 38-42км/год(все залежить від фізичної форми і погодніх умов), далі думаю що невистачає більшої передньої зірочки (всеж таки для цього потрібен шосер). 7. До руля барана звик швидко.В цілому велосипедом задоволений (немає з чим порівняти бо до цього іздив на мтб).