Велосипед 28″ Cannondale SuperSix Evo CX 2023
- Доставка по Києву та Україні
- Безкоштовна доставка від 2000 грн.
- Самовивіз
- Банківський переказ
- Кредитна карта
- Сплата при отриманні
Більшість відома шосейна модель SuperSix EVO. Вона визнана спортсменами, а успіх підтверджується результатами багатьох змагань. Інженери Cannondale вирішили використовувати раму також для інших спортивних дисциплін. І тепер вона доступна для любителів бездоріжжя у варіантах моделей CX для циклокросу та гравійна SE.
Циклокросовий велосипед Cannondale SUPERSIX EVO CX актуальний не просто для любителів, він повністю пристосований до змагань. Найбільшою його перевагою перед конкурентами є шосейне минуле рами з обтічними формами та невеликою вагою. Укорочений та занижений задній трикутник сприяє прискоренню та маневрування на спецділянках.
У шосейному спорті аеродинаміка є важливою складовою, використання такої форми у циклокросі стане приємним бонусом. Здолати швидкі спуски, трейли та інші небезпечні ділянки допомагає геометрія. SUPERSIX EVO CX має невеликий нахил кермової труби та збільшений офсет. Це дозволяє краще контролювати велосипед та проходити ділянки на більшій швидкості.
Відмінною особливістю моделі для циклокрос є збільшені грязьові зазори. Адже блокування колеса або його уповільнення через бруд, що набився, ніяким чином не допустима. Така рама дозволяє використовувати поза змаганнями та ширшу, ніж встановлену правилами UCI гуму.
Цікавою особливістю є те, що велосипед можна перевзути і отримати практично не відрізняється від шосейного. Це розширює функціонал використання SUPERSIX EVO CX у різних умовах – гонки, тренування, прогулянки. Маючи кілька пар коліс велосипед стане універсальним рішенням.
Прискорити заміну пробитого колеса дозволяє конструкція з наскрізними осями, що отримала назву SpeedRelease. Під час демонтажу колеса вісь залишається у втулці, тому не зможе загубитися в метушні.
Використання карбону сьогодні є звичним рішенням та відноситься до велосипедів аматорського та професійного рівня. Матеріал має всі необхідні властивості – мала вага та достатню міцність. Приємним бонусом є схильність до пружних деформацій, що передбачає демпфуючі можливості конструкції.
Рама випускається в п’яти розмірах, що дозволяє використовувати велосипед як людьми з невеликим зростом, так і спортсменами близько 190 см. Естетичність рами підкреслюють її обтічні форми та заховану всередині проводку до перемикачів та гальм.
Як у шосейних, так і циклокросових велосипедах перевага надається карбоновій вилці. Вона забезпечує необхідну міцність та пружність, залишаючись досить легкою. Слід зазначити, що вилка має аеродинамічний профіль. Як і рама, вона має дропаути для осі. Для дисципліни CX вилка має необхідні зазори і можливість вибору широкої гуми. Навіть у варіанті SE моделі на ній відсутні елементи для кріплення крил або підфляжників.
Група SRAM Force 1 не боїться суворих умов і готова забезпечувати чітке і надійне перемикання в діапазоні всіх 11 швидкостей. Серія Force 1 призначена як для шосе, так і гравійників. Вона увібрала технології перемикання з МТБ та актуальна для циклокросу, забезпечуючи необхідний натяг ланцюга.
Щодо системи, встановлені власного виробництва шатуни Cannondale 1 OPI з однією зіркою на 40Т. Цього достатньо для вибору необхідної передачі в парі з 11-швидкісною касетою SRAM PG-1170 на 11-36Т.
Для забезпечення перемикання, а також гальмування використовуються ручки трансмісії SRAM Force 1. Синглове рішення не обмежує можливості гонщика як у розвитку необхідної швидкості, так і подолання крутих підйомів.
Вілсет зібраний на базі обода DT Swiss R470, а також втулок Formula із промисловими підшипниками. Виробник не дарма вибрав саме такий обід, оскільки для циклокросу необхідні міцні колеса. Адже умови, в якіїх передбачається використовувати велосипед, досить суворі.
Стокові шини Vittoria Terreno Mix TNT можуть використовуватися безкамерно. Вони мають універсальний протектор з яскраво вираженим малюнком для умов вологого ґрунту чи піщаного ґрунту. Гума має ширину 33 мм, що аргументовано правилами UCI. Поза змаганнями можна підібрати і ширшу гуму. Залежно від умов використання та особистих переваг можна встановити шосейний вілсет.
Гальма побудовані на базі попередньої лінійки RED, але мають відмінності щодо переробленої форми ручки та ергономіки. У новинці можна відрегулювати ручку під свій хват і необхідний кліренс. Немає сумнівів щодо потужності та модуляції. Як і в попередніх моделях добре побудований відвід нагрівання колодок. Ротори SUPERSIX EVO CX не мають однакового розміру. Передній CenterLine має більший діаметр 160 мм, задній 140 мм.
Купити Велосипед 28″ Cannondale SuperSix Evo CX 2023 за хорошою ціною в нашому інтернет-магазині.
Розмір рами, см | 46 | 51 | 54 | 56 |
Розмір рами | XS | S | M | L |
Зріст, см | 152-162 см | 160-170 см | 165-175 см | 172-182 см |
SuperSix
2023
Cannondale Bar Tape, 3.5 мм
Сіро-чорний
до 125 кг
12 місяців на обладнання
М
Карбон SuperSix EVO CX, внутрішня проводка, SAVE, flat mount кріплення гальма, каретка PF30-83 Ai, 12х142мм Speed Release
Карбон
Ригідна (жорстка), Карбонова
Карбон SuperSix EVO CX, технологія SAVE, інтегрована корона, flat mount кріплення гальма, 12х100мм Speed Release, 1-1/8" – 1-1/2" шток, 55мм офсет
Рігід
Шосейні, Циклокрос
Без амортизації
28"
DT Swiss R470 db, 2сп, підтримують безкамерне використання
Fulcrum, нержавіюча сталь
Vittoria Terreno Mix TNT, 700 x 33c, підтримують безкамерне використання
Касетна
Formula CL-712, 12×100 мм, Centerlock
Formula RXC-400, 12×142 мм, Centerlock
Cannondale 1, PF83A, OPI SpideRing, 40T
SRAM Force 1, довга лапка
SRAM PG-1170, зірки 11-36, 11 швидкостей
SRAM CN-1130
SRAM Force 1, 1х11 швидкостей
11 (1×11)
Дискові гідравлічні
SRAM Force 1
SRAM Force 1
Cannondale 2, алюмінієвий сплав 6061, компакт
Cannondale 3, сплав алюмінію 6061, 7°
Інтегрована, 1-1/8" – 1-1/2"
Fizik Aliante Delta, алюмінієві рейли
HollowGram 27 KNØT, карбон, 2-х болтовий затискач, 330 мм, офсет 0мм
140 мм, 160 мм, CenterLine